FANDOM

ІЛ86
ІЛ86
Реальний прототип Enfield L85A1
Країна-виробник Прапор Великої Британії Велика Британія
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі

Глушник (ЧН та ПП)

Боєприпаси Патрони 5.56x45 мм
Середня вартість 4000 RU (ТЧ)
5000 RU (ЧН та ПП)

ІЛ86 — штурмова гвинтівка, що відзначається своєю точністю одиночних пострілів. Оснащена оптичним прицілом SUSAT. Широко поширена в Зоні.

Ігровий описРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Після того як ця гвинтівка була замінена в армії Великобританії на німецьку ГП-37, вона у великій кількості з'явилася на чорному ринку, а відтак і в Зоні. Головним плюсом ІЛ-86 є штатний 4-кратний оптичний приціл і висока точність першого пострілу. За стрільби чергами точність бою різко знижується, а надійність основних механізмів гвинтівки є недостатньо високою.

Чисте НебоРедагувати

Після того як в армії Об'єднаного Королівства цю гвинтівку біло замінено на більш сучасну, вона у великій кількості потрапила на чорний ринок, а згодом і до Зони. Головними плюсами цієї зброї ж штатний 4-кратний оптичний приціл та висока точність першого пострілу. Під час ведення вогню чергами точність блю різко знижується, а основні механізми демонструють недостатню надійність. Для спорядження використовуються боєприпаси калібру 5,56x46.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Виявлені під час експлуатації недоліки цієї гвинтівки призвели до того, що більшу частину зброї було докорінно модернізовано, а списані партії через чорний ринок трапили до Зони. Головними перевагами є штатний чотирикратний оптичний приціл, висока точність одиночного пострілу та високий потенціал модернізації. Під час стрільби чергами точність різко знижується, а автоматика демонструє схильність до затинань.

ПеревагиРедагувати

  • Вбудований приціл
  • Непогана точність першого пострілу

НедолікиРедагувати

  • Велика вага
  • Низька точність при стрільбі чергами
  • Віддача

Де знайтиРедагувати

ТЧРедагувати

ЧНРедагувати

ППРедагувати

  • У сталкерів, волівців, монолітовців, бандитів
  • У деяких схованках
  • Може з'явитись в продажу у Гавайця

Випадкова вікі