FANDOM

АКМ-74/2У
АКМ-742У
Реальний прототип АКС-74У
Країна-виробник Прапор СРСР СРСР
Прапор Росії Росія
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі

Глушник (ЧН)

Боєприпаси Патрони 5.45x39 мм
Середня вартість 1000 RU (ТЧ)
2100 RU (ЧН)
3000 RU (ПП)

АКМ-74/2У — штурмова гвинтівка, вкорочена версія автомату АКМ-74/2. Популярна серед досвідчених сталкерів, а також перебуває на озброєнні військових.

Ігровий описРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

За своїми габаритами та масою АКМ-74/2У (укорочений) близький до пістолетів-кулеметів, однак принцип дії механізму цієї зброї та застосовуваний у ньому патрон роблять його представником класу автоматів. До плюсів належать малі габарити, що вкрай корисно під час ведення бою в умовах міста, і досить висока пробивальна здатність патрона. Головні мінуси — мала прицільна дальність та схильність до швидкого перегріву під час стрільби чергами.

Чисте НебоРедагувати

За розмірами та масою близький до пістолетів-кулеметів, однак принцип дії автоматики і застосовуваний патрон дозволяють віднести цю зброю лише до класу автоматичних гвинтівок. Плюси: компактність, вкрай важлива під час ведення бою в закритих приміщеннях, а також доволі висока пробивна здатність кулі. Головні недоліки: мала прицільна дальність і схильність до швидкого перегріву під час ведення вогню чергами.

Поклик Прип'ятіРедагувати

За своїми габаритами та масою близький до пістолетів-кулеметів, проте за нутрощами майже повністю ідентичний АКМ-74/2. Малі габарити зброї дозволяють успішно використовувати її посеред міської забудови та в стіснених умовах, а пробивна дія кулі є досить великою. Серед недоліків — мала прицільна дальність та схильність до швидкого перегріву.

ХарактеристикиРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

  • Точність: Дуже Низька
  • Зручність: Відмінна
  • Пошкодження: 37.25%
  • Темп вогню: 600 КЗХ

Чисте НебоРедагувати

  • Точність: Дуже Низька
  • Зручність: Відмінна
  • Пошкодження: 35%
  • Темп вогню: 600 КЗХ

Поклик Прип'ятіРедагувати

  • Точність: 65
  • Зручність: 90
  • Пошкодження: 30
  • Темп вогню: 575 КЗХ

ПриміткиРедагувати

  • У ЧН має іконку з оливковим кольором дерева, але у руках колір дерева помаранчевий.

Випадкова вікі