FANDOM

АТП
АТП.png
Табір сталкерів
Локація Кордон
Угруповання Військові Військові

Бандити Бандити
Одинаки Одинаки

АТП — закинуте автотранспортне підприємство «Локомотив», підлокація в східній частині Кордону. На схід від АТП знаходиться дорога до Темної долини.

У 2011 АТП було блокпостом військових під командуванням Генерала. Завданням загону був порятунок майора Халецького з полону сталкерів. Незабаром територія була атакована останніми, і всі військові загинули. На території був розбитий тимчасовий табір сталкерів. У 2012 АТП захопили бандити, що прийшли зі Смітника. Також бандитами був захоплений у полон сталкер на прізвисько Спритник, людина з групи Вовка, який ніс важливу інформацію знайомому торговцю — Сидоровичу. Через деякий час на територію АТП був посланий загін розвідників під командуванням Петрухи. Незабаром до них приєднався сталкер на прізвисько Мічений, що допоміг напасти на бандитський табір. Всі бандити були вбиті, а Спритник був врятований з полону. Весь загін вирішив покинути АТП, так як це було небезпечним місцем. Надалі на територію приходила велика кількість бандитів зі Смітника, і АТП стало їхнім постійним табором.

ПерсонажіРедагувати

Чисте НебоРедагувати

  • Генерал — лідер загону військових з АТП, високопоставлений офіцер.

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Галерея Редагувати

Див. такожРедагувати

Випадкова вікі