FANDOM

Авоська
Авоська.png
Одинак
Прізвисько Авоська
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Ранг Новачок Новачок
Угруповання Одинаки Одинаки
Рід діяльності

Дигер

Зброя
Спорядження Шкіряна куртка
Додаткова інформація

Авоська — дигер зі Смітника, помічник Дикого Напра. Таємно передавав інформацію про дигерів бандитам.

БіографіяРедагувати

Якось раз, його піймали бандити. Як і багатьох, його відправили до концтабору на Кладовищі кинутої техніки. Але якимось чином йому вдалося втекти і він повернувся на Барахолку, де знаходиться головний табір дигерів Смітника. Після того, як лідер угруповання бандитів, Йога, дізнався, що Авоська втік із концтабору й досі живий, той погодився залишити його жити, якщо Авоська буде інформувати бандитів щодо діяльності дигерів на Смітнику.

ДоляРедагувати

Доля Авоськи може склатися по-різному. В більшості випадків вона залежить від головного героя.

Варіант першийРедагувати

Якщо почати працювати на Дикого Напра, лідера дигерів, то згодом він доручить вам невелику справу: віднести Авосьці 2000 карбованців, щоб той зміг придбати партію зброї у Контрабандиста. Коли ви прибудете на місце зустрічі, то виявите там засідку бандитів на чолі з Авоською. У цьому випадку вам доведеться вбити дигера, що став бандитом.

Варіант другийРедагувати

Якщо почати працювати на Йогу, лідера бандитів, то першим завданням буде прибрати Авоську, котрий інформував бандитів щодо діяльності дигерів. У цьому випадку ви можете вбити Авоську, або дати йому втекти зі Смітника. Також, перелякавшись, він може дати вам координати схованки Контрабандиста — Багажник автомобіля.

Варіант третійРедагувати

Якщо не втручатися в конфлікт дигерів та бандитів, то Авоська так і залишиться на Барахолці, де постійно буде спати.

Пов'язані квестиРедагувати

Випадкова вікі