FANDOM

Радіація(ico).pngУвага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри або його елемент. Якщо ви не проходили гру — читати не рекомендується.

Азот
Азот.png
Вільний сталкер
Прізвисько Азот
Ігри Поклик Прип'яті(ico).png Поклик Прип'яті
Угруповання Вільні сталкери Вільні сталкери
Рід діяльності
  • Технік
Зброя
Спорядження Комбінезон «СЕВА»
Додаткова інформація

Азот — технік зі станції «Янів». Цікавиться радіотехнікою. Симпатизує угрупованню «Долг», хоча в ньому не перебуває. Може зробити унікальну модифікацію тактичного шолома — інфрачервоний сканер.

Є ключовим персонажем. Допомагає майору Дегтярьову розшифрувати дані з «чорного ящика» Ската-1. Далі, коли майор організовує похід до Прип'яті, вмикає аварійний генератор енергії, щоб група змогла скористатися ліфтом, що веде до шляхопроводу «Прип'ять-1».

Може попрохати знайти матеріали з радіотехніки і звичайні інструменти для модернізації зброї та костюмів.

БіографіяРедагувати

У Барі жив досить довго. Розповідає, як одного разу зібрав «глушилку» радіосигналу і включав її, коли рупор заважав йому спати. Пізніше, діставшись Центру Зони перебрався на станцію «Янів», де зайняв роль техніка, мовляв, є досвід, та й влаштуватися треба було. Але, за словами, душа його більше тягнеться до радіотехніки. До того ж, у нього є помічник на ім'я Сенько, якого він зустрів на Затоні. Варто зауважити, що Азот симпатизує угрупованню «Долг».

Якщо Кардан дізнається про долю товаришів, то відправиться на «Янів» і разом з Азотом організує майстерню, де обидва техніка візьмуться конструювати засіб пересування, максимально підходящий для суворих умов Зони.

Пов'язані квестиРедагувати

Випадкова вікі