FANDOM

Бандити
Бандити-лого
Емблема Бандити-ico
Цілі
  • Кримінальна діяльність
Союзники

Найманці Найманці
Ренегати «Ренегати»
Воля «Воля» (2012)

Вороги

Одинаки Одинаки
Військові Військові
Долг «Долг»
Воля «Воля» (ЧН і ПП)
Моноліт «Моноліт»
Чисте небо «Чисте небо»

Екіпірування
Лідери
Торговці
Контрольовані позиції

Бандити (також крадуни, або блатні) — представники кримінального світу, які прийшли до Зони через різні причини: заробити на продажі артефактів, сховатися від закону, купити або продати зброю. У Зоні багато подібного елемента рівнем від шпани до серйозних кримінальників. Здебільшого об'єднані у банди. Хоча єдиної бандитської організації в Зоні й досі немає, ці елементи становлять серйозну проблему для звичайних сталкерів.

ІдеологіяРедагувати

У бандитів дуже проста ідеологія — вони, за своїм затвердженням, охороняють вільних сталкерів, а ті повинні їм платити за так званий «дах». Якщо особа відмовляється платити гроші, то в хід вступає зброя, і звичайна вимога переходить у грабунок.

Мають щось на кшталт власного кодексу честі — так звані «поняття», що діють у бандитів за межами Зони та навіть у в'язницях.

Бандитські звання (ранги)Редагувати

  • Пацан (новачок) — бандит, що знаходиться у Зоні не більше року. Шпана, що переховується від закону. Найчастіше займається грабунком сталкерів-новачків.
  • Бугор (досвідчений) — більш досвідчений бандит, знаходиться у Зоні рік-два. Займається тим же грабунком, але іноді може займатись і підприємством — наприклад, торгівлею зброєю.
  • Тертий (ветеран) — часто холоднокровний убивця. Може бути лідером невеликої банди, але іноді трапляються й бугри-відлюдники.
  • Пахан (майстер) — прострелений усіма калібрами бандит. Може контролювати ціле угруповання та одночасно вести великий бізнес у межах Зони. Це може бути кришування (охорона) невеликого угруповання, перекупка великих партій артефактів, або навіть торгівля людьми.

Озброєння та екіпіруванняРедагувати

Озброєні як вітчизняною, так і зброєю західних зразків. Чим ближче банда до Центру Зони, тим краще озброєні її члени. На Кордоні та Смітнику бандити озброєні слабкими пістолетами, обрізами, рушницями і пістолетами-кулеметами типу Гадюка-5. Члени банд з Темної долини, Дикої території і Лиманська озброєні набагато краще — в їх руках можна побачити такі автомати, як АКМ-74/2У, АКМ-74/2 і навіть СА «Лавина», кулеметники використовують РП-74. З пістолетів зустрічаються ХПСС-1м і Марта, із дробовиків — Чейзер-13, СПСА-14 та Відбійник.

Бандити-новачки носять куртки із вшитими броньовими елементами. Більш досвідчені злочинці та лідери банд одягають шкіряні плащі, виключно через зовнішній вигляд — ні від куль, ні від аномалій вони нормально не захищають. І, нарешті, віддані військовій справі бандити, яких часто посилають на зачистку територій та лігвищ мутантів, носять модифікований комбінезон найманців — це єдиний бронежилет угруповання.

Bandit suits

Відносини між угрупованнямиРедагувати

Не всіх влаштовують порядки бандитів, тому ворогів у них чимало. Найсильніші з них — вільні сталкери та «Долг». Втім, іноді можуть відкрито не конфліктувати з одинаками (банда Султана). З військовими відносини такі ж, як і на Великій землі, хоча відомий випадок, коли один майор з Кордону здавав вільних сталкерів у бандитський концтабір на Смітнику. Після війни угруповань уклали тимчасовий нейтралітет із «Волею». Після відключення Випалювача мізків та відкриття доріг до Центру Зони, нейтралітет було скасовано через те, що бандити не бажали ділити захоплені території з іншими. У бандитів із найманцями напевне існує союз, так як випадків ворогування між ними за два роки зафіксовано не було, а от співпраці — навпаки (приклад — спільні табори на Дикій території).

Емблема та нашивкаРедагувати

Бандити Власну емблему угруповання бандитів має у S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо, яку можна побачити лише у КПК — жодний крадун не має нашивки на одязі. Емблема має вигляд сірого щита із чорним тріснутим черепом посередині.

Найбільші бандиРедагувати

Категорія: Банди
  • Банда Йоги — одна з найчисленніших банд у Зоні, що перетворилася на повноцінне угруповання. Основні сили знаходяться на Смітнику, а база розташована в Депо — великому закинутому ангарі в центральній частині локації. Банда розпалася після другого Великого викиду, коли більшість учасників банди пішли до Темної долини, де заснували нове бандитське угруповання на чолі з Сікачем.
  • Банда Сікача — досить могутня банда, що контролює Темну долину, де й знаходиться її головна база. Банда прославилася тим, що домінувала під час війни із «Долгом» за Долину, не зважаючи на те, що на війну йшли найкращі бійці угруповання. Більшість із них люди Сікача просто захоплювали в полон, після чого страчували або продавали у рабство (кому саме — невідомо). Ймовірно, розпалася після вбивства Сікача Міченим.
  • Банда Султана — бандитське угруповання з Центру Зони. Майже всі бандити Затону входять до цієї банди, тому вона вважається однією з найчисленніших. Ця банда уклала нейтралітет із вільними сталкерами на «Скадовську» і купує зброю у бійця «Долгу», Моргана.

Відомі представникиРедагувати

Як долучитись?Редагувати

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь ЧорнобилюРедагувати

Приєднатися до бандитiв неможливо, можливо лише встановити нейтралітет з ними, долучившись до «Волі».

S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небоРедагувати

Долучитись до лав бандитів можна тільки після проходження основного квесту на «Агропромі».

Випадкова вікі