FANDOM

Бар
Бар.png
Назва Бар
Зустрічається в…

Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобилю

Сусідні локації
Угруповання

Долг.png «Долг»
Одинаки.png Одинаки

Мутанти
Ключові персонажі

Одинаки.png Бармен
Долг.png Генерал Воронін

Ключові об'єкти

Бар — східна частина заводу «Росток», територію якого зачислили та облаштували під свою базу бійці угруповання «Долг». Але ключовим місцем локації залишається сталкерський бар «100 рентген», де збираються сталкери з усієї Зони. Хазяїном бару є місцевий торговець та бармен із примітивним і характерним прізвиськом — Бармен.

Окрім бару на території є розважальний захід під назвою Арена, де влаштовують смертельні бої між сталкерами, приймаючи ставки. На Арені б'ються або справжні сміливці, або злочинці, котрим не дають вибору.

Ігровий описРедагувати

Угруповання «Долг» розчистило на околиці Дикої території містечко собі під базу і дозволяє сталкерам тут відпочити. Свого роду оаза у пустелі — ані аномалій, ані мутантів. Є підземелля, в якому розмістився бар «100 рентген»: у ньому збираються сталкери з усієї Зони. Заправляє у барі місцевий купи-продайло, так що тут можна не тільки поспілкуватися, але й продати чи придбати майже все на світі. На північ від бара знаходиться військова база, на південь — Смітник.

Цiкавi фактиРедагувати

  • У Барі можна забратися за локацію. Є кілька способів:
    • Перший: сходи якi ведуть на дах біля внутрішнього блокпоста «Долгу» веде на дах з провалами. З цього даху можна стрибнути на сусіднiй дах, але дуже складно, відразу не вийде. Далі біля труби стрибаємо на третiй дах і з неї за паркан.
    • Другий: де вхід в Бар з боку Диких Територій і Армійських складів потрібно забратися на мішки з піском і стрибати на залізяку, яка прикріплена до будинку.
    • Третій: якщо йти вздовж паркану зліва від входу зі Звалища, то в результаті Ви дістанетеся до насипу. З цієї насипу можна перестрибнути паркан.
    • Четвертий спосіб: дійшовши з боку звалища до КАмаЗа посеред дороги, повернути ліворуч і дійти до початку забору. Там в скелі (в місці стикування з парканом) є виступ, застрибаємо на нього, потім на паркан і далі за локацію.
    • П'ятий спосіб: переходимо на локацію Дика територія там проходимо вперед ліворуч будуть бетонні плити застрибаємо на них, потім на трубу біжимо далі перестрибуємо через дах і ми побачимо бар у вигляді до його заснування.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі