FANDOM

Бармен
Бармен.png
Торговець
Прізвисько Бармен
Ігри ТЧ.png Тінь Чорнобилю
Ранг Ветеран Ветеран
Рід діяльності
  • Бармен
  • Торговець
Додаткова інформація

Бармен — господар бару «100 рентген» на території угруповання «Долг». Бармен це не стільки посада, скільки прізвисько. Окрім очевидної функції управління баром, Бармен скуповує хабар та продає сталкерам екіпірування. Також у Бармена завжди є робота для надійних людей, нею він може забезпечити й головного героя.

Судячи з його розповідей, до приходу в Зону він володів власним рестораном на Великій землі. На початку 90-х років йому неодноразово докучали рекетири, котрі вимагали відсотки від прибутків і згодом також прийшли до Зони. Бармен може попрохати знищити їхню банду.

БіографіяРедагувати

Не святий, але й не негідник. Ціну собі знає, за що його поважають серед сталкерів. Подейкують, що він переховується у Зоні через своє темне минуле. Після того як потрапив до аномалії, став накульгувати і вирішив перемінити спосіб життя. Облаштував біля території угруповання «Долг» бар, котрий потихеньку став основним місцем збору для ветеранів Зони. У Бармена багато зв'язків як у периметрі Зони, так і в зовнішньому світі.

Цiкавi фактиРедагувати

  • Згадується в анекдотах «Чистого Неба»
  • На відміну від інших квестових персонажів, вбивство Бармена викликає виліт гри.
  • Якщо придивитися, можна помітити у нього на пальцях рук татуювання з ім'ям «Анна».
  • Його прототип по дизайн-документам є Щур. Прізвисько це він отримав із за того, що ніколи не вилазив зі свого підвалу.
  • Заселення локації Бар почалося з цього персонажа.
  • Майже завжди тримає руки в кишенях і накульгує на одну ногу, на обох руках видно татуювання.
  • Йому не можна продати предмет дорожче 100.000 RU, також як і Сидоровичу.

Випадкова вікі