FANDOM

Мапа «Басейн»
Басейн(mp pool)
Доступна для… Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля

Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті

Режими гри
Міні-мапа
Басейн(pool)(міні-мапа)
Можливо, ви шукали іншу мапу з такою назвою?

Басейн — компактна мапа для по мережі, доступна у всіх іграх серії.

Ігровий опис Редагувати

Це не басейн, а кривава лазня. В облицьованих кахлем коридорах чути луну пострілів і вибухів. Не багато хто знає, як знайти це місце, але ще меншому числу вдалося вибратися звідти живими.

Опис Редагувати

Заснована на популярній мапі fy_pool_day для шутеру Counter-Strike. Мапа ділиться на три яруси, котрі з'єднуються між собою драбинами. Найнижчий з них — тунелі навколо басейну, до яких веде діра в ньому. Середній ярус — власне басейн, роздягальні по обидва боки, душові та туалети. З верхнього ярусу, котрий заставлений контейнерами, чудово прострілюється центральна частина мапи.

Розблокування Редагувати

У «Тіні Чорнобиля» ця мапа стандартно заблокована і потребує розблокування. Щоб розблокувати додатковий контент, треба знайти файл setup-bp.exe у корінній теці гри. Запуститься інсталятор додаткового контенту, у якому потрібно буде вказати коди розблокування. У першому полі необхідно ввести слово pseudodog, у другому — snork. Після завершення встановлення, у грі розблокуються мапи «Басейн» та «Темна Долина», а також по дві моделі гравців для кожної команди.