FANDOM

Борги
Борги
Лихвар Валет
Гра Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті
Умови виконання

Розібратися з боргами Вано

Нагорода

Дружнє ставлення Вано

Что делать? Пойду — на бабки попаду... не пойду — сдохну за здорово живёшь.
— Вано

Борги — побічний квест у Поклику Прип'яті.

Отримання квестуРедагувати

В барі на станції «Янів» завжди можна знайти сталкера на ім'я Вано. При розмові той розкаже, що заборгував гроші місцевому лихварю, Валетові. Проблема в тому, що відсотки ростуть надто швидко: сталкер просто не встигає сплачувати повну суму. Вано боїться знову йти до бандитів, бо напевне знає, що відсоток знову виріс, тому просить Дегтярьова сходити самому та віддає всі накопичені гроші (5000 RU).

Проходження квестуРедагувати

Лихвар зі своєю бандою знаходиться на КПП, вирушаємо туди. Кажемо охоронцеві[1], що ми у справі до Валета стосовно боргу, проходимо до кімнати лихваря. Той розказує, що відсоток знову піднявся, й борг Вано становить вже 7000 RU. Далі гравець діє на власний розсуд, є три варіанти:

I варіантРедагувати

Заплатити відсотки та мирно розійтись із бандитами.

II варіантРедагувати

Домовитись щодо відсотків. Є два способи це зробити: перший — налякати лихваря потужною зброєю, другий — розказати, ким є головний герой (необхідне досягнення «Авторитет»).

III варіантРедагувати

Знищити бандитів. Агресивну тактику можна застосувати будь-як: або вступити до бою із прибуттям на КПП, або посваритись з одним із бандитів (охоронцем або власне Валетом). У такому випадку головний герой залишає гроші Вано собі, як винагороду.

НагородаРедагувати

  • Дружнє ставлення Вано. Можливість взяти його до загону для походу до Прип'яті.

ПриміткиРедагувати

  • Один з квестів, необхідних для отримання досягнення «Дипломат».

ВиноскиРедагувати

  1. Важливо не провокувати бандита, тикаючи йому зброєю з обличчя. Якщо ви вчасно не сховаєте ствол — бандити нападуть.

Випадкова вікі