FANDOM

Бронежилет ЧН-2
Бронежилет ЧН-2 (Визуал).jpg
Іконка Бронежилет ЧН-2.gif
Вартість, RU 10000 RU

Бронежилет ЧН-2 - посилений бронекостюм угруповання «Чисте Небо», розроблявся для проведення пошукових операцій в областях із середнім і високим рівнем аномальної активності. Використання досить якісних матеріалів підвищило стійкість до зношування, бронежилет може зупинити автоматну кулю. Даний зразок забезпечений чотирма контейнерами для носіння артефактів.

Цікаві факти Редагувати

  • Цей бронежилет можна зустріти в грі тільки на NPC в певних місцях на нижніх Болотах. Одне з таких місць - Рибацький хутір. Якщо в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо та S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті викинути Бронежилет «Бронежилет ЧН-3а» з рюкзака, видно, що він виглядає як «Бронежилет ЧН-2», хоча на ГГ він виглядає як і повинен.
  • В S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті у вікні поліпшень розгорнутий зовнішній вигляд бронежилет «Бронежилет ЧН-3а» є зовнішнім виглядом «ЧН-2». Причини, з яких вирізаний даний бронежилет - невідомі, можливо, через наявність бронежилетів «ЧН-1» і «ЧН-3а», оскільки, за логікою, він є чимось проміжним між ними по захисним характеристикам.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі