FANDOM

Бульдог-6
Бульдог-6.png
Реальний прототип 6Г30 (РГ-6)
Країна-виробник Росія
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі

Немає

Боєприпаси Граната ВОГ-25,
Граната ВОГ-25р
Середня вартість 12 000 (ТЧ),
10 000 (ЧН),
20 000 (ПП)
Бульдог-6 - російський револьверний ручний гранатомет. Досить рідкісна і важка, але потужна зброя. Використовується для знищення великих скупчень супротивника, укріплених районів або ж для зачищення лігов мутантів.

ВикористанняРедагувати

Використати цю зброю є сенс у декількох випадках: великі скупчення супротивника, бронетехніка (БТР) або особливо живучі мутанти. При цьому не треба забувати про вагу даної зброї а також про рідкісність необхідних бойових зарядів.

ПеревагиРедагувати

  • Надзвичайна потужність
  • Непогана далність стрільби

НедолікиРедагувати

  • Низька швидкість перезарядки
  • Низька скорострільність
  • Значна вага
  • Рідкісні боєприпаси

Унікальні зразкиРедагувати

  • Бульдог-6 М209 - вирізана модель гранатомета, призначена для ведення стрільби гранатами М209. Вирізано із ТЧ.

Де знайтиРедагувати

ТЧРедагувати

  • У Селищі кровососів, в підвалі.
  • На базі "Волі", у ящику.

ЧНРедагувати

  • В Рудому лісі, в шахті. Треба спуститися на нижчий рівень, зайти у ванну кімнату (там багато хімічних аномалій) та відкрити сейф.
  • В Лиманську, в будинку, де засіли бандити.
  • Видається Йогою за захоплення бази одинаків.

ППРедагувати

Примітки та цікаві фактиРедагувати

  • NPC, що використовують дану зброю, зустріти не можна тому, що їхня логіка налаштована на гвинтівки. Хоча можна видати самому.
    • При цьому, NPC з цим гранатометом загинуть у першому ж бою, адже можуть незамислюючись вистрілити собі під ноги.
  • Справжня назва - 6Г30 (РГ-6)
  • У ТЧ є баг, що дозволяє не витрачувати заряди. Для цього треба розрядити зброю. Один постріл буде зроблено без використання боєприпасу. Потім ГГ почне перезаряджати гранатомет. Можна знову розрядити і знову зробити постріл і так, поки не набридне. Нажаль, не завжди вдається знайти умови, коли є час повторювати цю операцію декілька разів.

Випадкова вікі