FANDOM

Можливо, ви шукали статтю про персонажа з Поклику Прип'яті - Бродягу?
Бурлака
Бурлака.png
Бурлака
Прізвисько Бурлака
Ігри ЧН.png Чисте небо
Ранг Новачок.png Новачок
Угруповання Одинаки.png Одинаки
Рід діяльності
  • Технiк
Зброя
Спорядження *Протигаз
Додаткова інформація

Бурлака - персонаж з S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо.

БiографiяРедагувати

Потрапивши на Кордон, Шрам дізнається про якогось новачка, який вирішив довести іншим, що він на щось придатний, від Вовка:

«Один з моїх хлопців все ніяк не може змиритися з тим, що його вважають новачком. Вирішив поодинці піти і зграю собак винести, щоб поваги добитися. Він малий і справді не промах, тільки все одно я за нього переживаю: молодий він, голова гаряча. Можеш піти його слідами і, якщо що, як би випадково допомогти йому?»

Вчасно підоспілий Шрам спочатку намагається умовити початківця «Рембо» одуматися, але у нього це не виходить; тоді найманець особисто допомагає йому відбитися від зграї сліпих псів, інакше підсумок Бродяги був би плачевний.

Подяки за порятунок не було. Бродяга ображається і стверджує, що впорався б сам, але все ж йде зі Шрамом в село новачків, де Шрам отримує нагороду від Вовка.

«Шрам: Ну що, гаряча голова, не набридло геройствувати?
Бродяга: Та я б ... я б сам їх перебив! .. Нічого, я ще всім доведу! Ніхто мене більше новачком називати не буде!»

Цiкавi фактиРедагувати

  • З Бродягою є один баг - після того, як Ви його рятуєте і відходьте на якусь відстань (до бази нейтралів точно), то він помирає.
  • Бурлака володіє координатами схованки з флешкою з даними про системи електронної стабілізації для дробовиків, але через неправильний запис в списку схованок він його не видає.

Випадкова вікі