FANDOM

Біс
Біс.png
Одинак
Прізвисько Біс
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Одинаки Одинаки
Зброя
Спорядження Комбінезон «Зоря»
Додаткова інформація

Біс — лідер загону нейтралів із Кладовища кинутої техніки, що на Смітнику.

Коли головний герой йде повз стоянку, по рації можна почути заклик про допомогу, який надіслав Біс. У гравця є вибір — відповідати або ігнорувати заклик: на сюжет це не вплине, але автоматично активований квест може провалитися.

БіографіяРедагувати

Втік до Зони, переховуючись від правоохоронних органів. Сам-один намагається підтримувати порядок у Зоні - у такий спосіб, який сам вважає за потрібний. Борець із несправедливістю. Жорсткий, однак справедливий.

Біс про себе:

Мене кличуть Біс. Прийшов сюди три роки тому. Як і багато хто тут — втікач. На мені висить два вбивства та тяжкі тілесні. Кілька років тому мого друга сильно побили у чужому районі... потім по шматках у реанімації збирали. Довелося зробити візит у відповідь. Коли мене прийшли затримувати менти, я пристрелив одного з них і вистрибнув із третього поверху. З того часу я знаходжуся тут — і рахунок свій, і набір статей збільшив пристойно. А ще як можу, борюся із несправедливістю. Треную та організовую молодняк, навчаю їх тут виживати.

Біс досить вольовий і досвідчений сталкер, який позиціонує себе як борець із бандитами. Він зібрав біля себе сталкерів-однодумців з однією метою — припинити бандитське свавілля в Зоні. Цим Біс показав, що сталкери здатні дати бандитам відсіч і не платити їм данину.

Пов'язані квестиРедагувати

Випадкова вікі