FANDOM

Валет
Валет
Бандит
Прізвисько Валет
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності
  • Лихвар
Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Валет — лідер банди, що влаштувалася на КПП в околицях «Юпітера». У сюжеті гри ролі не грає, але з ним повязаний побічний квест «-05-0003Борги», де він фігурує як лихвар, якому заборгував гроші Вано. Справа в тому, що сталкер волів купити у бандита комбінезон «СЕВА», але в нього не вистачало грошей, щоб заплатити повну вартість комбінезону. Валет запропонував Вано повернути іншу частину грошей потім, але не уточнив, що із часом буде зростати процент суми, яку сталкер буде винен. Із того часу Вано постійно приносить лихвареві гроші, але остаточно борг погасити не в змозі. Тому при розмові з головним героєм, Вано попрохає його поговорити з Валетом і віднести йому гроші. При безпосередній зустрічі із лихварем, головний герой буде змушений або віддати суму в 7000 карбованців (враховуючи проценти), або спробувати налякати Валета, і той спише борг вже за 5000 карбованців.

Пов'язані квестиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • Щоб вдало налякати Валета, у гравця повинна бути потужна зброя, бажано модифікована.
  • Якщо проблема з боргами буде вирішена мирним шляхом, то банда Валета може з невідомих причин розпастися. Після цього її членів, враховуючи самого Валета, можна буде зустріти в околицях «Юпітера».

Цікаві фактиРедагувати

  • В англійській версії гри, цього бандита звуть «Jack». Таке прізвисько легко можна сплутати з ім'ям.