FANDOM

Вася Кабан
Вася Кабан.png
Бандит
Ім'я Василь
Прізвисько Вася Кабан
Ігри Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Ранг Новачок Новачок
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності
  • Ватажок
Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Вася Кабан — ватажок бандитів зі Смітника.

Він хотів захопити кладовище кинутої техніки, вибивши звідти вільних сталкерів під командуванням Біса. Якщо головний герой допоможе сталкерам, атаку буде відбито й Вася Кабан загине.

БіографіяРедагувати

Користується певним авторитетом у бандитів в Зоні. Подільник Кабана.

Пов'язані квестиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Хоч Кабан і лідер банди, за рангом він — новачок. Також, не зважаючи на це, у його банді присутні досвідчені бандити.
  • У ТЧ є три унікальні імена, які можна сплутати з рандомними іменами. Це Сергій Кошлатий, Василь Нещасливець і Вася Кабан. Також в ЧН є одно таке ім'я - Іван Стежкар .
  • Якщо не брати завдання у Біса на допомогу його загону, групу Кабана можна обійти справа через екскаватор і вони так і залишаться сидіти на місці, вас стануть атакувати тільки бандити з табору.
  • Насправді його повинні були звати Кабан, ім'я йому прописали вже пізніше.
  • Якщо атакувати Кабана і його команду, оглянувши їх трупи, ми побачимо ранг "новачок". Пізніше, якщо прийти до трупа після виконання деяких квестов (неважливо яких) можна побачити що його ранг став "досвідчений", хоч він і мертвий.
  • У книзі "В зоні туману" він помер іншою смертю - підірвався на своїх гранатах.
  • Якщо Кабан зі своєю бандою зуміють знищити групу Біса на кладовищі техніки, то на точці вони не закріпляться, а просто розбредуться по Звалищу. Кабана надалі можна буде зустріти на Агропромі, частенько - біля входу в підземелля.

Випадкова вікі