FANDOM

Вовкодав
Волкодав.png
Найманець
Прізвисько Вовкодав
Ігри ТЧ.png Тінь Чорнобилю
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Воля.png Воля (У старих версiях)

Найманці.png Найманці

Рід діяльності

Найманець

Зброя
Спорядження Комбінезон найманця
Додаткова інформація

Вовкодав — один з польових командирів найманців. Командує загоном бойовиків, які іменують себе «Псами». Анархіст, зневажає будь-які закони, крім законів сили. Прострелений всіма калібрами ветеран. Про особу Вовкодава Дегтярьову розповідає Спритник:

«... його улюбленою забавою було прострелити всі 4 кінцівки жертви, поки та ще в стані стояти на землі, а п'яту кулю пустити в голову...» Улюбленою зброєю був його пістолет із назвою «Марш».

БіографіяРедагувати

Один із польових командирів найманців - командир загону бойовиків, котрі звуть себе «Пси». Анархіст, зневажає будь-які закони, крім закону сили.

ПриміткиРедагувати

  • У ранніх версіях сценарію Вовкодав був не найманцем, а волівцем. У гравця була можливість допомогти його групі роздобути інформацію професора Круглова без застосування насильства (або допомогти вбити вченого).
  • Якщо під час просування до Круглова непомітно підкрастися до будиночку, у якому знаходиться Вовкодав, можна почути уривок розмови найманця з його бійцем.

Цікаві фактиРедагувати

  • Вовкодав має деякий акцент.
  • Навіть якщо Вовкодав помре, все ще можна буде почути його розмову по рації з Кругловим.

Випадкова вікі