FANDOM

Воля
Емблема «Воля»
Зустрічається в У всій серії
Емблема Воля-ico
Цілі
  • Зробити Зону територією, вільною від влади, примусу та правителів.
Союзники

Одинаки Одинаки
Найманці Найманці (2012)
Бандити Бандити (ТЧ)
Військові Військові (ПП)

Вороги

Долг «Долг»
Військові Військові (ТЧ і ЧН)
Моноліт «Моноліт»
Ренегати «Ренегати»
Бандити Бандити (ЧН і ПП)
Вчені Вчені (ТЧ)

Екіпірування
Лідери
Торговці
Механіки *Дядько Яр
Контрольовані позиції
Кількість бійців Кілька сотень
Анархісти Зони. Сповідують ідею про те, що Зона — заповідник необмеженої свободи для всіх, тому закони, правила та умовності зовнішнього світу тут втрачають силу. Їхній девіз є таким: «Роби що хочеш, лише на заважай іншим». Борються проти спроб узяти Зону під контроль.

Анархісти й зірвиголови, які оголосили себе борцями за волю на території Зони й тому постійно конфліктують з армійськими підрозділами, військовими сталкерами та угрупованням «Долг». «Воля» вважає, що інформацію про Зону не можна приховувати від людства і в такий спосіб заперечує монополію урядових організацій на володіння тутешніми таємницями та дивами.

Як долучитисьРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

В «Тіні Чорнобиля», щоб долучитися до лав «Волі», необхідно виконати три завдання від лідера угруповання, Лукаша.

Після знищення стукача, треба йти не назад на армійську базу[1], а на Бар'єр — допомогати загону «Волі» відбити чергову хвилю монолітовців.

І тільки після квесту про надання допомоги блокпосту «Бар'єр» можна повертатись до Лукаша. Він віддячить за знищення стукача й все ще проситиме допомогти загону Кепа, але це тимчасово. Просто погоджуємось, знову починаємо діалог, — і Лукаш вже віддячує нам за хорошу роботу грішми. І, між іншим, зараховує до лав «Волі»!

Долучення до «Волі» значно змінює геймплей: колись ворожі бандити та найманці будут нейтральними персонажами, а «Долг» та вчені стануть ворогами.

Чисте НебоРедагувати

В «Чистому Небі» долучитись до «Волі» можна лише після того, як Шрам допоможе «Долгу»[2] вирішити проблему із мутантами (затопити підземелля) та, власне, «Волі» вирішити проблему із найманцями.

ВиноскиРедагувати

  1. Якщо ви повернетесь до Лукаша та візьмете наступне завдання особисто, станеться баг і діалог з його подякою після виконання квесту не завантажиться. Через це до «Волі» долучитися не вийде.
  2. Так як це — частина сюжету, головний герой не може перебувати у ворожому угрупованні.

Галерея Редагувати

Варіанти візуалівРедагувати

ТЧРедагувати

Свобода 1 тч Свобода 1м тч Свобода 1+ тч Свобода 2 тч Свобода 2м тч Свобода 2+ Свобода 3 тч Свобода 4 Свобода ф1 тч Свобода ф2 тч Свобода ф3 тч Свобода ф4 тч Свобода ф5 тч Свобода ф6 тч

ЧНРедагувати

Свобода 1 Свобода 2 Свобода 2+ Свобода 3 Свобода 4 Свобода ф1 Свобода ф2

ЗПРедагувати

Свобода 1 Свобода 2 Свобода 2+ Свобода 3 Свобода 4 Свобода ф1 зп Свобода ф2 зп Свобода ф3 зп Свобода ф4 зп

Випадкова вікі