FANDOM

Вчені
St scientist
Зустрічається в У всій серії
Емблема Учёные-ico
Цілі
  • Дослідження Зони
Союзники
Вороги
Зброя *ІЛ86
Екіпірування
Лідери
Відомі представники
Торговці
Механіки *Новіков
Контрольовані позиції
Кількість бійців Кiлька десяткiв

Вчені - дослідники природи Зони та її породжень. При хорошому відношенні з їхнього боку вдалий сталкер може добре збути знайдений у Зоні хабар вченим без торговця-посередника. Також іноді можуть найняти сталкера для виконання певного завдання.

ОписРедагувати

Як дослідники ЧЗО з'явилися після Другої катастрофи, приблизно, в 2006-2007 роках. Звичайнісінькі вчені, які вивчають Зону. Працюють і проживають в мобільних лабораторіях. Незважаючи на глибокі пізнання, на практиці в польових умовах майже безпорадні, тому змушені користуватися послугами сталкерів. Польове екіпірування - комбінезони ССП-99 «Еколог» та ССП-99М, рідко - комбінезон «СЕВА». Вчених цікавить практично все, що пов'язано із Зоною - Аномалії, Мутанти, Явища. Кожен Еколог має при собі табельну зброю, найчастіше це Волкер-П9м або малогабаритна автоматична зброя, що пов'язано з тим, що не кожен учений проходив підготовку володіння вогнепальною зброєю.

Відомі представники угрупованняРедагувати

Герман

Професор Сахаров

Професор Озьорський

Круглов

Васильев

Семёнов

Новиков

Калугін П.І.

Головний вчений з групи Шрама gh

Научно-оперативная исследовательская группа «Искра»

Наймані сталкериРедагувати

Привид

  • Привид - був прийнятий, як досвідчений сталкер. Супроводжував Васильєва в лабораторію X16.

Стрілець

  • Стрілець - був випробувачем прототипу захисту від пси-випромінювання, проте втік, щоб використовувати прототип в своїх цілях. Згодом повторно найнятий вченими для взяття разом з Кругловим замірів і для відключення зомбуючу установку на території Янтару.

Тополь

Гарик

  • Гарік - сталкер, який уклав контракт з вченими на пошук артефактів.

Лівша

  • Лівша - сталкер, що зібрав групу досвідчених сталкерів, і допомагав вченим в дослідженнях.

Шрам

ОхоронаРедагувати

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

Охорона була знищена загоном найманців на чолі з Вовкодавом. Пізніше, на охорону вчених, прийшли бійці з угруповання «Долг».

Чисте НебоРедагувати

Охорону вченим надають вільні сталкери.

Поклик Прип'ятiРедагувати

Охорону вченим надають найманці, проте потім вони збігають. Далі охорону вченим можуть надавати: «Долг», «Воля», загін Спартака або загін Тесака.

Цiкавi фактиРедагувати

ГалереяРедагувати

Варіанти візуалівРедагувати

Тiнь Чорнобилю i Чисте НебоРедагувати

Науковий халатРедагувати
ССП-99 «Еколог»Редагувати
Комбінезон ССП-99МРедагувати

Поклик Прип'ятiРедагувати

Науковий халатРедагувати