FANDOM

Відкрити двері до командного центру
Відкрити кодові двері командного центру quest.jpg
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець Перехідний квест
Умови виконання

Отримати код і відкрити двері

Нагорода

Код від дверей

Ще одні двері — і за ними щось є, це факт. Необхідно відшукати код до цих дверей.
— Детальна інформація про завдання в КПК

Відкрити двері до командного центру — основний квест у Тінь Чорнобиля.

Отримання квестуРедагувати

Квест з'являється, коли гравець підходить до замкнутих дверей, що ведуть в кімнату управління. З іншого боку цих дверей лунають потужні удари.

Проходження квестуРедагувати

  • Знайти код до дверей. Від замкнутих дверей йдемо по коридору назад і повертаємо в коридор, що буде справа. Необхідно бути обачним, бо всюди літають полтергейсти кидаючи важкі предмети. По закінченню коридору знаходимо сходи, що ведуть униз. Натрапляємо на широкий склад де походжає псевдогігант. Триматися від нього слід подалі, бо хвиля від удару його ноги об землю дуже потужна. Вбиваємо мутанта і знаходимо в кінці зали тіло загиблого науковця. Обшукуємо труп і одразу вмикається аудіозапис із КПК науковця:
Колего, нагадую, що Ви із завтрашнього дня приступаєте до обслуговування резервуарів у центральній лабораторії. Необхідно перевіряти їх із періодичністю раз на дві години. Про все доповідати мені особисто. Код до центральної лабораторії — 9524. Завідувач лабораторією Х-18 Калугін Петро Ілліч.
  • Відкрити двері за допомогою коду. Підходимо до дверей і вводимо код.

НагородаРедагувати

  • Код від дверей, можливість потрапити в командний центр.

Випадкова вікі