FANDOM

Військові
Емблема в
Цілі
  • Контроль Зони
  • Захист громадян України від породжень Зони
Союзники

Вчені Вчені
Емблема СБУ СБУ
Долг «Долг» (ПП)
Воля «Воля» (ПП)
Одинаки Одинаки (ПП)

Вороги

Бандити Бандити
Одинаки Одинаки (ТЧ, ЧН)
Моноліт «Моноліт»
Ренегати «Ренегати»
Найманці Найманці
Долг «Долг» (ТЧ, ЧН)
Воля «Воля» (ТЧ, ЧН)

Зброя ПМм, Фора-12, Волкер-П9м, УДП «Компакт», АКМ-74/2У, АКМ-74/2, АС-96/2
Екіпірування
Контрольовані позиції

Військові (Армія) - солдати регулярних бойових частин армії України. Охороняють периметр Зони, нерідко здійснюють рейди всередину периметра. Непогано навчені і озброєні.

Підрозділи армії у ЗоніРедагувати

  • Призовники (Регулярна армія)—солдати внутрішніх військ, що охороняють кордони закритої території, зустрічаються на Кордоні і Звалищі. Помічені в отриманні хабарів від сталкерів за прохід в Зону. На блокпостах командують офіцери з регулярних частин армії України. Одягнені у звичайні військові бронекостюми і бандани і балаклави замість шоломів. Озброєні автоматами АКМ-74 / 2У (на важливих об'єктах АКМ-74/2) і пістолетами ПММ і Фора-12Мк2. В "Чистому Небі" їх озброєння та спорядження помінялося на АС-96/2 і АКМ-74/2, і вони одягнені в бронекостюми Берил-5М (це зробило їх схожими на спецназ з ТЧ, якого в ЧН немає). Для захисту блокпостів на кордоні Зони використовують РП-74. Також в ЧН був один снайпер, озброєний СВД.
  • Спецпризначенці — елітні підрозділи. Зазвичай висаджуються у Зоні для проведення рятувальних та спеціальних операцій. Беруть участь у зачистках великих сталкерських таборів і захопленні важливих об'єктів. Присутні в " STALKER: Тіні Чорнобиля". Витісняють сталкерів з фабрики біля «Агропрома» і висаджується на території Темної долини, після чого отримують контроль над більшою частиною локації. Доставляються і евакуюються вертольотами, працюють на околицях Зони. Одягнені в бронекостюми "Берил-5М", носять кевларові тактичні шоломи, а іноді і шоломи «Сфера-М12». Озброєні, як правило, автоматами АС-96/2 «Обокан» (нерідко зі встановленим оптичним прицілом) і пістолетами Фора-12Мк2. В "Поклику Прип'яті" зустрічаються і згадуються три снайпера (один озброєний СВУмк2, два - СВД). Також, деякі спецназівці носять бронекостюм «Булат» і озброєні такими видами зброї, як СА «Лавина», «ВІНТАР-ВС», «Грім-С14». Велика частина військових в "Поклику Прип'яті"- спецназ
  • Військові сталкери — солдати, які пройшли після служби в Зоні спеціальну підготовку, або ж сталкери, що підписали контракт з армією. Це елітні загони військових, добре озброєні і навчені. Одягнені в бронекостюми «Булат» з шоломами «Сфера-12» та «Сфера-12М» (тільки в "Тіні Чорнобиля"). Озброєння варіюється від АС-96/2 до Гром С14 і СА «Лавина». В "ТЧ" на ЧАЕС ми також бачимо снайперів, озброєних СВД і СВУ. Забезпечуються великою кількістю допоміжної апаратури. В основному використовуються для вивчення причин і наслідків катастрофи, а також займаються картографуванням Зони. Закидаються в далекі ділянки Зони, можуть ходити як поодинці, так і групами. Звичайних сталкерів до себе не підпускають - відразу ж відкривають вогонь. Зустрічаються в Прип'яті, на ЧАЕС та (хоча є ймовірність, що це не вони) в Ліманську. Імовірно, ліквідовані після провалу операції «Моноліт».
  • Дезертири - військові, які не хочуть служити державі і збiгають.
  • Пілоти - управляють вертольотами (КПК гравця перехоплює розмови), а в Поклику Прип'яті одного можна побачити «вживу» - старшого лейтенанта Соколова, який знаходиться в бункері вчених в околицях Юпітера, куди його привів сталкер Гарик.

Завдання та ідеологія Редагувати

Вони охороняють Зону від проникнення сторонніх осіб. Будь-яка особа, що незаконно проникла в Зону екологічного лиха повинен бути заарештованою або убитою. Мають право стріляти без попередження, тому військові блокпости краще обходити десятою дорогою, так як до сталкерам, як правило відносяться агресивно, тому що всі неофіційні особи в Зоні формально є «місцевою фауною» і підлягають знищенню. Неофіційна реальність така, що військових можна підкупити, якщо вони не проводять спецоперацію і поруч немає начальства. Допомагають ученим, які офіційно працюють в Зоні, мають нормальні відносини з «Долгом», хоча іноді і конфліктують.

Екіпірування й озброєння Редагувати

Одягнені в надійні армійські бронежилети. Озброєні практично всіма зразками вітчизняної зброї, яке нерідко можуть списати і переправити за гроші або артефакти в Зону, також у торговців зрідка можна за велику суму купити відмінні комплекти армійської броні. Кадрові офіцери, а також складаються з солдатів і сержантів військові патрулі озброєні АКМ-74 / 2У, рідше АКМ-74/2 і носять стандартні армійські бронежилети, пробивані автоматної кулею на середній дистанції. Спецпідрозділи військових екіпіровані згідно специфіці завдання: загони зачистки носять посилений бронежилет «Берил-5М» і озброєні АС-96/2, загони для глибокого рейду в Зоні носять важкі бронекостюми «Булат» і озброєні «Громами» або СА «ЛАВИНА». Для оборони важливих об'єктів нерідко використовують РП-74.

Техніка Редагувати

Мі-24 - вертоліт, який часто використовують для висадки десанту і підтримки останнього вогнем. Тільки в "ТЧ" гравець бачить, як цей вертоліт атакує. В "ЧН" цього вертольота немає, а в "ПП" всі «Скати», а також вертольоти, які прилетіли для евакуації - це Мі-24.

Мі-2 - вертоліт, який використовувався в "ЧН" у Шпиталі. Більше ніде не зустрічається.

БТР-70 - використовуваний в Зоні БТР. Часто можна побачити «текстурні» БТРи. Вони є на Військових складах, ЧАЕС і на базі «Волі» (в "ЧН"). Військові використовують як мінімум два діючих БТРа на ЧАЕС.

Пропаганда Редагувати

  • "Громадяни! Зона смертельно небезпечна! Ми захищаємо не Зону від Вас, а Вас від Зони! Не наражайте на небезпеку власне життя! Не намагайтесь проникнути на територію, що охоронається!"

* "Увага! Ви знаходитесь поблизу периметра зони екологічного лиха, що охороняється! Незаконний перетин периметру тягне за собою кримінальну відповідальність!"

* "Увага! Будь-яка спроба проникнення на територію, що охороняється, буде припинятися усіма доступними засобами! Патрулі мають право відкривати вогонь без попередження!"

* "Служба Безпеки України закликає до співробітництва усіх добропорядних і свідомих громадян! Доповідайте нам про усі відомі Вам випадки сталкерства! Лише за Вашої допомоги, ми у змозі подолати це хворобливе явище! Не давайте можливості мародерам ховатися за Вашою спиною! Вони несуть із Зони радіоактивні, не досліджені наукою, дуже небезпечні для життя та здоров'я людей предмети! Не наражайте на небезпеку власне життя та життя Ваших близьких заради сумнівної вигоди!"

ГалереяРедагувати

Варіанти візуалівРедагувати

ТЧ Редагувати

Вояка 1 Вояка 1а Вояка 1б Вояка 1в Вояка 1г Вояка 1д Вояка 1е Вояка 2- Вояка 2 Вояка 2+ Вояка 3 Вояка 3а Вояка 3б Вояка 3в Вояка ф1 тч Вояка ф2 тч Вояка ф3 тч Вояка ф4 тч Вояка ф5 тч Вояка ф6 тч

ЧН Редагувати

Вояка 1 Вояка 2 Вояка 2+ Вояка 3 Вояка ф1 чн

ЗП Редагувати

Вояка 2 Вояка 2+ Вояка 3 Вояка ф1 Вояка ф2 Вояка ф3