FANDOM

Недописана стаття(варіант-2)Це незавершена стаття!
Ви можете дописати її — додайте більше інформації.

Долг
Емблема «Долг»
Цілі
  • Захист світу від Зони
  • Знищення Зони
Союзники

Одинаки Одинаки
Вчені Вчені
Чисте небо «Чисте небо»
Військові Військові

Вороги

Воля «Воля»
Моноліт «Моноліт»
Бандити Бандити
Ренегати «Ренегати»
Найманці Найманці

Екіпірування
Лідери
Торговці
Контрольовані позиції

«Долг» (укр. Обов'язок[1]) — явно воєнізоване угруповання, що відрізняється суворою дисципліною: її члени живуть фактично за статутом. Лише представники «Долгу» не торгують унікальними породженнями Зони із зовнішнім світом: подейкують, усі знайдені цими людьми артефакти потім здаються вченим. Кожен «долгівець» вважає своєю головною метою захист світу від впливу Зони. Чудово володіють зброєю, можуть зрівнятися навідь з найманцями. Більшість операцій угруповання пов'язані із винищуванням монстрів, тому рейди «Долгу» доволі часто рятують звичайних сталкерів від багатьох проблем. Давно і люто ворогує з угрупованням «Воля».

Історія угрупування Редагувати

Приблизно в 2009 році - угрупування засновує капітан Таченко. Під час однієї військової експедиції вертоліт, на якому летів капітан, було пошкоджено. Після аварійної посадки капітан обявляє про створення воєнізованого угрупування, основна ціль якого - виконання військового обовязку в зоні (тобто захист світу від Зони). Сам капітан оголошує себе генералом "Долгу". Пізніше Таченко помер у просторовій аномалії (про це стає достовірно відомо у квесті в Поклику Припяті, який дають вчені).

2010 рік - в "Долга" з'являється "серйозний" ворог - «Воля». Воно й недивно, оскільки ідеології цих угрупованнь відрізняються. Також "Долг" починає боротьбу з бандитами. Угруповання росте за рахунок поповненнь рядів Одинаками та колишніми військовими. База "Долгу" знаходиться на НДІ "Агропром".

2011 рік - війна угрупованнь. В результаті сильного надвикиду відкривається дорога в Лиманськ. Загін "Долгу" заходить в місто після знищення загону ренегатів, але там зустрічається з сильним супротивом з боку "Волі" та "Моноліту". Під час другуго надвикиду, після втрати позицій в Лиманську, "Долг" змушений массово "переселитись" на завод Росток, де угруповання стає на захист новосформаваного бару "100 рентген".

2012 рік - війна з "Волею" та бандитами продовжується. Організовуються барикади для перекриття потоку мутантів з Темної Долини в Бар. В той же час Череп намагається знищити вожака "Волі" Лукаша, недивлячись на те, що генерал Воронін відмовляється від даної операції. В самій же ТЧ можна прийняти участь в цій операції.

Як долучитись?Редагувати

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь ЧорнобилюРедагувати

Вступ в угрупування вирізано, але можна стати другом «Долгу». Хоча сама можливість вступу в ресурсах гри є, включаючи текст присяги.

S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небоРедагувати

Потрібно пройти всі сюжетні завдання «Волi», а також затопити підземелля НДІ «Агропром».

ГалереяРедагувати

Варiанти вiзуалiвРедагувати

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

ПС5-М «Універсальний захист»Редагувати
ПСЗ-9Мд «Універсальний захист»Редагувати
ЕкзоскелетРедагувати

Чисте НебоРедагувати

ПС5-М «Універсальний захист»Редагувати

ВиноскиРедагувати

  1. У грі назву не перекладено.

Випадкова вікі