FANDOM

З'ясувати в Лебедєва, що сталося
З'ясувати в Лебедєва, що сталося quest.jpg
Гра Чисте Небо Чисте Небо
Квестодавець Відсутній
Умови виконання

Поговорити із Лебедєвим

Нагорода

Відсутня

Розпитати Лебедєва про те, що сталося після другого викиду

З'ясувати в Лебедєва, що сталося — основний квест у Чистому Небі.

Отримання квестуРедагувати

Це завдання з'являється, коли гравець знову прокидається на базі «Чистого неба». У Лебедєва потрібно дізнатися, що сталося біля Другого форпосту, також про те, як його врятували і як взагалі йому вдалося знову вижити під час викиду:

Ти знову вижив після викиду! Я вже майже не здивований. Хлопці підібрали тебе неподалік від тої вишки, коли усе вляглося.
Так, безперечно, Каланча мав рацію: те, що коїться із тобою, не має наукового пояснення. Він стверджує, що ти отримав якісь... ну, скажімо так, незвичайні здібності. Ти виживаєш за такої аномальної активності, коли інших буквально розщеплює на атоми. До того ж деякі функції твого організму щось наче підстьобує - та так, що показники приладів зашкалюють. Втім, маєш і погану новину: із кожним викидом твоя нервова система поступово вигоряє. Якщо це руйнування не припинити, ти просто загинеш.

Проходження квестуРедагувати

Потрібно спуститися на перший поверх і зайти до лідера угрупування «Чисте небо». Далі дізнатися про дивні події, що відбуваються із героєм гри, а також про те, що робити далі та як знайти вирішення даній ситуації. В кінці розмови Лебедєв спитає про готовність гравця до подальших дій.

Випадкова вікі