FANDOM

Загальна Свідомість
Капсулы О-Сознания.jpg
Зустрічається в ТЧ.png Тiнь Чорнобилю

Згадується у всій серії

Емблема Емблема емблема ЗС.png
Цілі

Підтримка і розширення Зони

Союзники

Моноліт.png «Моноліт»

Вороги

Всі угруповання, окрім «Моноліту»

Екіпірування

Науковий халат

Лідери

Кривошеїн

Відомі представники
Контрольовані позиції
Кількість бійців Близько восьми осіб

Загальна Свідомість (З-Свідомість або Об'єднана Свідомість) - група вчених, яка, відповідальна за виникнення Зони відчуження. Найбільш повно історія «З-Свідомості» описана в першій грі серії.

ОписРедагувати

«Ми - «З-Свідомість», група дослідників, які поставили перед собою мету змінити світ. Відомо, що Землю оточує особливе інформаційне поле - ноосфера. Вона тісно пов'язана з усіма розумними істотами на планеті і зберігає всі їхні уявні образи. Ми вирішили підключитися до ноосфери і внести в неї зміни: прибравши все темне, що породило людство, зробити світ ідеальним. Жоден людський розум не володіє достатньою потужністю, щоб взаємодіяти з ноосферою, тому ми об'єднали наші свідомості»...

Представник Об'єднаної Свідомості

Відомі представники угрупуванняРедагувати

Лебедєв.png

  • Лебедєв Н.А. - куратор лабораторії Х8 та проекту «Виріб №62». Після виникнення Зони відколовся від «О-свідомості» і очолив групу дослідників, яка утворила клан «Чисте Небо». У 2011 разом з більшою частиною угруповання дійшов до ЧАЕС, в момент протидії спробі Стрільця проникнути в Саркофаг почався потужний викид. Подальша доля Лебедєва та штурмової групи невідома.

Каланча.png

  • Каланча Є.Ф - разом з Лебедєвим перебував у «Чистому Небі», займався дослідженнями нейронних полів і псi-модуляцій. Дійшов до ЧАЕС де був перекодований і швидше за все реалізував ідею монолитовцев, створивши черговий бар'єр - псі установку «Моноліт».

Не вiдомо.png

  • Чубко В.М - куратор X18, переведений в іншу лабораторію після вдало завершиних експериментів для X16. Ймовірно переведений туди або ж взяв участь в експерименті з ноосферою, а на його місце був призначений заступник Калугін.

Калугін П.І..png

  • Калугін П.І. - завідувач лабораторії X18, в якій проводилися дослідження та експерименти по мутацій і псі-опроміненням піддослідних. Загинув у лабораторії незабаром після першого катаклізму, що утворив Зону, ймовірно його вбили піддослідні, що вирвалися з клітин.

Не вiдомо.png

  • Кривошеїн - лідер і засновник угруповання «Об'єднана Свідомість».

Не вiдомо.png

  • Стриж П.Д - куратор НДІ «Агропром» та лабораторії, що знаходиться під НДІ. Займався фабрикуванням відсилаються документів і звітів, прикриваючи дійсну діяльність та експерименти «З-свідомості». Також забезпечував доставку багатьох матеріалів та обладнання, необхідних для досліджень. Швидше за все був прийнятий в «угруповання».

Представник Усвідомлення.png

  • Представник Усвідомлення - голограма, мабуть, що знаходиться в автоклаві члена «З-свідомості». Розмовляє зі сталкером Стрільцем, відповідаючи на його питання і пропонуючи приєднатися. Судячи з даних з КПК представника, можливо, це колишній сталкер, прийнятий до лав вчених з-за свого потенціалу і що вербує нових членів.

Суслов.png

  • Суслов В.І - єдиний з решти поза проектом учасник «З-свідомості». Працював разом з Лебедєвим і Каланчею, але профіль його роботи не відомий. Можливо, був лаборантом або асистентом або торговим агентом між З-свідомістю і рештою світу, так як на відміну від Лебедєва і Каланчі, науково-дослідницькою діяльністю в «Чистому Небі» не займався. Залишився на Болотах із залишками угруповання, його подальша доля невідома.

Дослідницька діяльністьРедагувати

Як таких, прямих згадок про проекти, що розробляються на території Зони відчуження немає. Але, просуваючись далі по сюжету гри, можна скласти уявлення про експерименти, що проводяться в секретних лабораторіях:

  • Дослідні роботи в галузі магнітно-гравітаційних полів (Генератори);
  • Психотропні технології («Випалювач мізків»);
  • Дослідження в галузі парапсихології;
  • Створення біозброї («Універсальний солдат»);
  • Созробка енергетичної зброї (Виріб №62);
  • Дослідження нових видів енергії.

Вчені мали у своєму розпорядженні мережу лабораторій з індексом «X», завод «Юпітер» та інші ресурси для проведення експериментів та інших досліджень:

  • X-7 працювала з ноосферою, була штабом організації після Другої Катастрофи;
  • X-8 в центральній лабораторії Прип'яті займалася розробкою конструкції Радару і теоретичними дослідженнями, була першим штабом вчених;
  • X-10 в Мертвому лісі безпосередньо обслуговувала «Випалювач», який там знаходиться;
  • X-16 в районі озера Янтарного здійснювала остаточну збірку і випробування блоку;
  • X-18 на південний схід від Радару виробляла основні компоненти пристрою і досліди проекту «Універсальний солдат»;
  • X-19 під радаром проектувала і тестувала «Випалювач»;
  • Бункер Управління Монолітом обслуговував псі установку, розташовану всередині об'єкта «Укриття»;
  • Завод «Юпітер» здійснював виготовлення Вироби № 62;
  • Випробувальний цех на підстанції на Затоні виробляв випробування Вироби № 62.

Цiкавi фактиРедагувати

  • У «Тінi Чорнобилю» на Радарі є трупи вчених-асистентів (І у всіх прізвисько - «Асистент»). Можливо це люди «Загальної Свідомості», так як вчені не змогли б туди пробратися. З іншого боку, вони всi приписані до «Екологiв» (так як угруповання не прописане в файлах гри), та й незрозуміло навіщо людям «О-Свідомості» костюми вищого захисту при їх можливостях і здібностях.
  • Можливо, після знищення Стрільцем «З-свідомості», угруповання «Моноліт» втрачає зв'язок з тими, хто ними командував і надалі швидше за все припинить своє існування.
  • У «Тінi Чорнобилю» можна вбити голограму вченого з «З-Свідомості» і обшукати його труп. Забавно те, що в таблиці кращих сталкерів може бути Представник З-свідомості і в його угрупованнях написано, що він Одинак (хоча це має технічні причини, оскільки З-Свідомість не прописана в файлах гри як угруповання).
  • У Поклику Прип'яті в лабораторії X-8 є документ, де написано, що Лебедєв, Суслов і Каланча - представники «З-Свідомості» і тому у них є причини для вбивства Стрільця. Представник «З-свідомості» говорив, що вони не хотіли, щоб хтось дізнався їх таємницю.
  • Є припущення, що інші вчені були в лабораторій X7 (так як там вивчалися проблеми ноосфери).
  • У дизайнерських документах «Чистого Неба» згадується, що членами «З-Свідомості» є ув'язнені, коли як в «Тіні Чорнобилю» Представник проекту «З-Свідомість» говорить про те, що вони вчені.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі