FANDOM

Захистити табір новачків від найманців
Захистити табір новачків від найманців quest.jpg
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець Фанат
Умови виконання

Вбити всіх найманців

Умови провалу

Загибель Фаната

Нагорода

2500 RU

Фанат: «Допоможи відбитися від найманців, які прийшли й зажадали від новачків, щоб ті залишили табір. Усі никаємося, щоб на очі не трапляли, пропускаємо найманців до табору, а потім за командою атакуємо.»
— Детальна інформація про завдання в КПК

Захистити табір новачків від найманців — побічний квест у Тінь Чорнобиля.

Отримання квестуРедагувати

Завдання дає лідер Селища новачків Фанат, який замінив на посту Вовка:

Ми вирішили засідку їм влаштувати, бо у відкритому бою, гадаю, не встоїмо. Екіпіровані вони що треба, та й тактику бою знають о-го-го... А тут у мене — діти... Отже, вирішили засісти тихо по будинках — ну, наче ми справді пішли, — а як випаде вдалий момент, то атакувати. Нам лише тільки таких бійців, як ти, зараз здорово не вистачає! А після бою розрахуємося, за нами не заіржавіє! Ну то що, допоможеш?

Проходження квестуРедагувати

Можна одразу вирушити до табору, що біля вагончика (де був Толік) і вступити в бій із найманцями самотужки. З собою слід мати гранати, бо в ближньому бою шансів на перемогу немає. Також можна почекати, коли нападники самі прийдуть до Селища новачків. Суттєвої допомоги від сталкерів-новачків чекати не слід, бо озброєні вони лише ПМм і обрізами. Щоб виконати квест треба убити всіх найманців.

НагородаРедагувати

  • 2500 карбованців

Випадкова вікі