FANDOM

Змінений штурвал
Змінений штурвал 01.png
Назва Змінений штурвал
Іконка Змінений штурвал(ico).png
Зустрічається в Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті
Негативні властивості Радіація +6
Вартість, RU 2000-3000

Змінений штурвал — дивний напівсформований артефакт, який колись був штурвалом Земснаряду. Яскраво світиться і трохи випромінює. Зустрічається в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті.

Змінений штурвал придбають лише дві людини: Борода за 3000 та Герман за 2000 RU.

Ігровий опис Редагувати

Колись це був штурвал земснаряду, проте зараз перед очима приблизно наполовину сформований артефакт. Причому артефакт досить незвичайний: інтенсивно світиться, трохи випромінює — й усе.

Пов'язані квести Редагувати

  • Квест "Дивне явище", який дає Борода. Він хоче дізнатися причину дивного світіння на земснаряді:
Кілька сталкерів бачили вночі світіння на земснаряді, дивне навіть для цієї місцевості.

Цікаві факти Редагувати

  • Сталкер Вобла просить віддати йому цей напівартефакт пояснюючи, що він цілющий. Проте властивості зміненого штурвалу вельми негативні — радіація +6.
  • Даний квестовий предмет можна продати вченим, але вартість його буде незначна — Герман заплатить на нього 2000 карбованців.
    Змінений штурвал 02.jpg
  • Зі сталкером Вобла можна розійтися мирно, зберігши артефакт. Для цього треба викласти його з інвентарю перед розмовою, а в діалозі погодитись віддати артефакт і відповісти "На, тримай". При цьому його треба випередити, та прибігти до Бороди першим та завершити квест "Дивне явище".

Випадкова вікі