FANDOM

Знайти артефакт «Нічна зірка»
Знайти артефакт Нічна зірка quest.jpg
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець *Сидорович
Умови виконання

Принести артефакт «Нічна зірка»

Умови провалу

Не приносити артефакт або відмовитися від квесту

Нагорода
Знайти «Нічну зірку» — рідкий і дорогий артефакт
— Детальна інформація про завдання в КПК

Знайти артефакт «Нічна зірка» — побічний квест у Тінь Чорнобиля.

Отримання квестуРедагувати

Квест можна отримати тільки після виконання або провалу попередніх завдань — "знайти артефакт «Медуза»", "знайти артефакт «Кам'яна квітка»" і "знайти артефакт «Шмат м'яса»". Завдання на пошук дає Сидорович пояснюючи потребу у такому рідкісному артефакті:

Є одне завданнячко... неприємне трохи. Схоже, від військових — вони займаються розробкою нових засобів захисту. Прийшло замовлення на «Нічну зірку» — це артефакт такий, він уміє непогано від куль захищати... То ти берешся? Гроші добрі!...

Також це завдання можна отримати і у Бармена після виконання або провалу попередніх завдань — "знайти артефакт «Шмат м'яса»", "знайти артефакт «Спалах»" і "знайти артефакт «Кришталева колючка»":

Потрібен артефакт «Нічна зірка». Бажання він, на жаль, не виконує — перевірено, а от збагатити запросто може. Учені за нього грубі гроші дають. Щось, кажуть, майструють на його основі військове... Ну то що?

Проходження квестуРедагувати

Даний артефакт дуже рідкісний, тому взявши завдання на його пошуки, не маючи його в запасі, можна легко не вкластися в строк і провалити квест.

НагородаРедагувати

Випадкова вікі