FANDOM

Знищити групу «Долгу»
Група Черепа.jpeg
Група Черепа
Гра Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Квестодавець Лукаш
Умови виконання

Знищити групу «Долгу» і доповісти Лукашеві

Знищити групу «Долгу» — побічний квест у «Тіні Чорнобиля».

Отримання квестуРедагувати

Даний квест можна отримати після того, як гравець став свідком розстрілу патруля «Волі» групою «Долгу» під командуванням Черепа. Йдемо на територію армійських складів, на базу волівців — до Лукаша. Перед цим, на вході в будівлю потрібно повідомити охоронцеві, з якою метою ми хочемо бачити лідера угруповання. При безпосередній розмові, розповідаємо Лукашу про те, що бачили групу «Долгу» на хуторі неподалік. Волівець не дивується почутому і обіцяє нагороду Міченому, якщо той допоможе їм розібратися з долгівцями.

Проходження квестуРедагувати

Йой, хлопці, а парубків гарненьких мочити будемо?
— Волівець
Група Макса.jpeg

Група Макса

Лукаш зв'язується з Максом по рації і наказує зібрати людей для рейду, а Міченого відправляє до нього. Зустрічаємо Макса і розповідаємо йому про групу. Волівець пояснює своїм людям стратегію атаки, а потім загін висувається до хутора, йдемо з ними. Група «Долгу» дуже добре екіпірована — кожен боєць носить екзоскелет і озброєний гвинтівкою Грім-С14. Також командир групи, Череп, озброєний спецавтоматом ВЛА. У бою з цими долговцями важливо використовувати укриття — на відкритому місці у гравця буде мало шансів залишитися живим. Також бажано використовувати всі типи гранат. Знищуємо групу «Долгу» за допомогою бійців «Волі» і повертаємося з ними на базу угруповання. Доповідаємо Лукашу про виконання і отримуємо наступне завдання — розібратися зі стукачем.

НагородаРедагувати

Нагороди за квест як такої нема. Гроші від Лукаша гравець отримує тільки після виконання наступного його завдання, «Розібратися зі стукачем». За обидва виконані квести лідер угруповання заплатить 7000 RU.

Випадкова вікі