FANDOM

Знищити кулеметну точку
Бандит-кулеметник 1.png
Бандит-кулеметник
Гра Чисте Небо Чисте Небо
Квестодавець Найманець
Умови виконання

Вбити кулеметника

Знищити кулеметну точку — перша частина завдання від Лебедєва в Лиманську.

Отримання квестуРедагувати

Коли головний герой пройде вулицю із засідкою бандитів, по рації він почує заклики найманця бігти до укриття. Біжимо до нього й слухаємо розповідь про ситуацію. На балконі будинку знаходиться кулеметна точка бандитів, з якої прострілюється вулиця, по якій можна вийти до центру міста. Необхідно вбити кулеметника, щоб загони «Чистого неба» змогли пройти далі.

Проходження квестуРедагувати

Поки найманець відволікає вогонь на себе, заходимо до бічного ходу. У будинку два поверхи, що кишать бандитами. Так як бій проходить в закритому приміщенні, доречно буде використовувати гранати. Тримайтеся подалі від вікон, що виходять на прострілювану вулицю — звідти йде загін «Моноліту», що може вас поранити. Якщо ви зачистили перший поверх, не біжіть стрімголов на другий: підйом з двох боків прострілюється бандитами, тут теж буде доречно використати гранату. Зачищаємо другий поверх, знаходимо вхід на балкон та вбиваємо кулеметника.

ПриміткиРедагувати

  • Після виконання квесту бажано підібрати кулемет та розстріляти решту монолітівців, якщо цього не встиг зробити сам кулеметник.
  • Також у кімнаті поруч з балконом лежить гранатомет «Бульдог-6» та близько десятка гранат до нього.
  • Іноді кулеметника не доводиться вбивати - його можуть вбити монолітовці. Квест все одно вважається виконаним.

Випадкова вікі