FANDOM

Йога
Йога.png
Бандит
Прізвисько Йога
Ігри Чисте Небо(ico).png Чисте Небо
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Бандити Бандити
Рід діяльності

Лідер угруповання

Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Йога — перший бандитський отаман, якому вдалося створити з дрібних банд і зграй повноцінне угруповання. Він влаштувався в старому Депо і незабаром став контролювати майже весь Смітник. При всьому цьому Йога не цінував своїх людей, був жорстокою і дуже небезпечною людиною — серед бандитів стало з'являтися невдоволення. Сікач не любив Йогу найбільше, тоді він був барменом на базі угруповання. Він вважав, що Йога — поганий пахан, і не бажав бути у нього в підпорядкуванні.

В кінці 2011 року невдоволення бандитів зросло. В результаті піднявся бунт, лідером бандитів став Сікач.

Велике пограбуванняРедагувати

Якось Йога зі своїми друзями продав групі сталкерів «липову» адресу Оази, а сам зі шпаною став чекати їх там, щоб пограбувати. В ошуканих сталкерів виявилося настільки багато грошей, що всі грабіжники на наступний день пішли з Зони, так як всім на життя таких грошей вистачить. І тільки Йога з усієї компанії залишився в Зоні.

Цю історію можна почути від деяких бандитів у S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті, під час виконання квесту на пошук Оази.

Пов'язані квестиРедагувати

Йога не має ніякого відношення до сюжету, і зустрічі з ним можна взагалі уникнути. Але пахан може дати роботу за проханням головного героя, яка обов'язково повинна бути виконана, якщо він хоче долучитися до банди.

ПриміткиРедагувати

  • Можливо Сікач вбив його
  • Обличчям Йога схожий на Привида.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі