FANDOM

Колобок (сталкер)
Колобок.png
«Долг»
Прізвисько Колобок
Ігри ЧН.png Чисте Небо
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Військові Військові

Долг «Долг»

Рід діяльності
  • Бармен
Спорядження ПС5-М «Універсальний захист»
Додаткова інформація

Колобок — бармен на базі угруповання «Долг» у 2011 році. Як і більшість барменів ігор серії, досить привітна та щира людина. Колишній військовий, що став дезертиром й перейшов на бік «Долгу».

Історія Колобка Редагувати

Сам я з невеликого містечка. Після школи - в армію. Інститутів вдома у мене немає, з роботою теж напряг... Коротше, після учебки я відразу сюди. Тобто, спершу служив на Кордоні, а потім одному полкану захотілося підлікуватися рідкісним артефактом. І щоб сталкерам не платити, наше відділення відправили. Карту дали аж тридцятирічної давності, с-суки. Наших половина полягла в перші дві години на аномаліях. Потім собаки, потім кровососи. До вечора тільки я і сержант залишилися. На одних аптечках до бази «Боргу» і доповзли. У мене нога вся пошматовані була; добре хоч, гангрена не почалася. Загалом, хлопці з «Боргу» нас виходили і потім назад провели. Я за цей час з ними сильно здружився. Справжні мужики! І життя у них правильна і проста. Словом, коли термін моєї служби вийшов, я зібрав рюкзак і назад в Зону. Знайшов базу «Боргу», так і так, кажу, прийміть ряди. І взяли. " 

СхованкаРедагувати

Основна стаття: Розподільний щит

Має власну схованку в електрощитку на базі угруповання. Координатами схованки Колобок поділиться за 400 RU.

Випадкова вікі