FANDOM

Командир військового контингенту на НДІ «Агропром»
Військовий
Прізвище Рандомне
Ігри Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Ранг Ветеран Ветеран, Лейтенант
Угруповання Військові Військові
Рід діяльності

Розслідування на Агропромі

Зброя
Спорядження Армійський бронежилет
Додаткова інформація

Командир віськового контингенту на НДІ «Агропром» — персонаж гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля. Лідер крупного взводу солдатів, що дислокувалися на Агропромі. Лейтенант за званням. Не обладає постійним прізвищем (воно генерується випадково).

Опис Редагувати

Для з'ясування робіт недержавних лабораторій до виникнення Зони, керівництвом СБУ було видано наказ захопити всю територію НДІ «Агропром». Метою солдатів були документи, що свідчать про нелегальну роботу вчених в приватних лабораторіях серії "Х", які могли-б допомогти СБУ частково з'ясувати причину походження Зони.

Висадившись на Агропромі, військові розділилися на кілька загонів. Лейтенант направив невелику групу в підземелля для з'ясування обстановки в них. Ще один загін звертається на територію заводу. Але там він зіткнувся з групою Крота і був повністю знищений.

Основна ж частина військових закріпилася на території покинутого інституту, де і знайшла документи на третьому поверсі. Незабаром на територію інституту пробрався сталкер, який розправившись з військовою частиною, викрав знайдені документи. У сутичці також може загинути і лейтенант. Він знаходиться на третьому поверсі в кімнаті з документами. З ним пов'язаний лише один квест і він не має діалогів з гравцем. Єдине, його можна вбити, але трофеї будуть невеликими - його АКМ-74/2 і трохи спорядження. Під час проходження гри, можна взагалі уникнути контакту з ним.

Біографія Редагувати

Детальна інформація відсутня.

Пов'язані квести Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • Під час тривоги на базі може залишатися поруч з документами, або ж (як і його солдати) вільно переміщатися по її території. Так можна уникнути з ним контакту.
  • Солдати, що знаходяться в його розпорядженні, озброєні лише автоматами АКМ-74/2. Прибувший на допомогу взвод спецназу озброєний автоматами АС-96/2.
  • Вечорами знаходиться в кімнаті з документами, а в денний час доби обходить территорію НДІ.
  • У ранніх версіях гри замість нього командиром фігурував капітан Максименко, на якого посилається військовий дезертир, що мешкає у вагончику на болоті. Також, документи з «Агропрома» написані від його імені (можна побачити ім'я та ініціали капітана).

Випадкова вікі