FANDOM

Комбінезон «Зоря»
Комбінезон «Зоря».png
Іконка Комбінезон «Зоря»(oldico).png
Комбінезон «Зоря»(ico).png
Вартість, RU ТЧ.png 15.000 RU

ЧН.png Поклик Прип'яті(ico).png 5000 RU

«Зоря» — широко популярний серед сталкерів захисний комбінезон.

Ігровий описРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Вироблений народними умільцями комбінезон сталкера являє собою ефективне сполучення легкого армійського бронежилета та комбінезона із прогумованої тканини. Посилений за рахунок вшитих кевларових пластин. Непогано захищає від стрілецької зброї невеликої потужності. Загалом непідходящий для глибоких рейдів та проведення серйозних операцій на теренах Зони.

Чисте НебоРедагувати

Вироблений народними умільцями комбінезон сталкера являє собою ефективне поєднання легкого армійського бронежилета і комбінезона із прогумованої тканини. Незважаючи на те, що вбудований бронежилет пробивається навіть пістолетною кулею, костюм здобув собі популярність за дешевизну і можливість модифікації. Містить вбудований контейнер для артефактів.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Вироблений народними умільцями комбінезон сталкера являє собою поєднання двошаровою прогумованої тканини з плексигласовий прокладкою і вбудованого бронежилета. Незважаючи на те, що бронежилет пробивається навіть пістолетною кулею, костюм дуже поширений через дешевизну і широких можливостей для поліпшення. Оснащений вбудованими контейнерами для артефактiв. Самий поширений комбез.

Як дістати? Редагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Чисте НебоРедагувати

Поклик Прип'ятіРедагувати

  • У продажу у Сича і Гавайця.
  • Схованка на даху заправної станції Затону.
  • Поліпшену версію комбінезона можна зняти з трупа Баржі.

Унікальні зразки Редагувати

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі