FANDOM

Компас
Компас.png
Назва Компас
Іконка Компас(ico).png
Зустрічається в ЧН, ПП
Породжуюча аномалія Просторова аномалія
Позитивні властивості Витривалість +6 (ЧН)

Захист від вогню +3
Хімзахист +3
Псі-захист +3
Електрозахист +3
Витривалість +2 (ПП)

Негативні властивості Немає (ЧН)

Радіація +4 (ПП)

Вартість, RU 10 000

Компас - легендарний артефакт. Знаходили його лише одиниці. Будь-хто, хто знайде "Компас", може одразу стати багатієм. Свою назву отримав через засновану на чутках властивість показувати "чистий" шлях серед аномалій. Але ніхто, окрім Лісника, не знає, як ним користуватись.

Роль у сюжетіРедагувати

У ЧН Шрам шукає компас за завданням Лісника. Артефакт єдиний на всю гру. Знаходиться він у закинутій шахті в Рудому лісі.

У ПП гравець може взяти додаткове завдання у Бороди на пошук "Компаса". Артефакт знаходиться у Ноя, до того ж у подвійному екземплярі. Один "Компас" можна залишити собі. Більше того, якщо звернутися до Ноя втретє, він ще раз дасть цей артефакт, але стане ворогом (можливо глюк, бо вийшло один раз так зробити, щоправда спроби вдруге не було, тому остаточно не перевірив). Таким чином можна загалом отримати 3 артефакти "Компас". Як на мене, вагомої користі від нього немає - лише комплексна дія (потроху у всіх напрямках), чи продати (доволі часто персонажі не цікавляться таким товаром: Борода, Сич, сталкери).

Цікаві фактиРедагувати

  • Властивості Компасу у ЧН помітно відрізняються від ПП.

Випадкова вікі