FANDOM

Пістолет Кора-919
Кора-919
Реальний прототип Colt M1911
Ігри У всій серії
Встановлювані модулі

Глушник (ЧН)

Боєприпаси Іконка .45ACPПатрони .45 ACP
Іконка .45ACP-HSПатрони .45 ACP «Hydroshock»
Середня вартість 1100 (ТЧ)
1500 (ЧН)
600 (ПП)

Кора-919 — пістолет, шанований багатьма сталкерами за надійність системи, суворо перевіреної часом, і непогані характеристики. Це відмінна зброя, особливо в умілих руках при належній вправності. Він має один недолік у вигляді малого магазину, який з лишком компенсується потужністю патрона калібру .45 (11,43х23мм).

Ігровий опис Редагувати

Тінь Чорнобиля
Класичний автоматичний «кольт», з честю пройшов усі збройні конфлікти XX століття і впевнено увійшов у нове століття. Невисока ємність магазину певною мірою компенсується використанням потужного патрона.

Чисте Небо
Класичний автоматичний пістолет, з честю пройшов усі збройні конфлікти XX століття і впевнено увійшов у нове століття. Невисока ємність магазину певною мірою компенсується потужним набоєм.

Поклик Прип'яті
Удосконалена модель пістолета, який став класикою автоматичної зброї і з честю пройшов усі збройні конфлікти XX століття. Як у вихідному, так і в модифікованому варіанті він до цих пір випускається десятками, якщо не сотнями виробників. Єдиним недоліком можна вважати невисоку ємність магазину, але певною мірою це компенсується потужним набоєм.

Як отримати? Редагувати

ТЧ Редагувати

ЧН Редагувати

  • Смітник — схованка «-05-0010Скринька в радіаційному мотлосі», продають наводку Зуб, Сікач, Васян і Гарін за 1200 RU.
  • Смітник — модифікований пістолет у схованці, наводку на який можна отримати в нагороду якщо попрацювати на Йогу або якщо зачистити концтабір.
  • Темна долина — криївки «-05-0017Ящик під сидінням» і «-05-0018Рюкзак в елеваторі», наводку на перший продають Ганжа і Ашот за 1100 RU.
  • У продажу в Ашота та Дрізда.
  • НДІ «Агропром» — сховок «Труп у мікроавтобусі», наводку продає Орест за 1500 RU.
  • «-05-0025Янтар» — криївки «Ящик у вагоні» і «Заначка у редуктора», наводку на перший продає Мілютін за 1000 RU.

ПП Редагувати

  • У продажу у торговців.
  • Часто зустрічається у звичайних сталкерів.

Переваги Редагувати

  • Надійність.
  • Непогана забійна сила.
  • Можливість встановлення глушника (ЧН).
  • Непогана точність.

Недоліки Редагувати

  • Мала ємність магазину.
  • Велика вага.

Унікальні версії Редагувати

  • Безшумна Кора — зброя найманих вбивць. Старий добрий надійний «Кольт», з незнімним глушником.

Цікаві фактиРедагувати

  • У грі це не самий надійний пістолет, хоча у справжнього «Кольта» надійність — головна перевага.
  • Анімація дозарядки в даній зброї неправильна, гравець ще раз зводить затвор після того, як вставив новий магазин, тим самим викидаючи цілий патрон, хоча він повинен залишитися. Ця проблема присутня у всіх видах зброї гри, крім Гаусс-гармати, Бульдога-6 і РПГ-7у. Затворної затримки немає і в помині.
  • Також в ТЧ анімація підбору у багатьох пістолетів, включаючи Кору-919 — відсмикування кожуха затвора назад (навіть при зміні зброї), тим самим втрата патронів, що знаходилися до цього в патроннику.
  • Один з найкращих пістолетів у ЧН і ТЧ. Має непогану забійність, легко можна вбити кабана або плоть у ТЧ, при тому ним можно легко захиститися від ворогів з бронею середнього класу.