FANDOM

Кочерга
Кочерга
Бандит
Прізвисько Кочерга
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Бандити Бандити
Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Один із найжорстокіших проводирів бандитів, сволота і ґвалтівник... Із головою в нього явно зле — кажуть, у Зоні якесь екзотичне захворювання підхопив. Тепер у нього доволі часто бувають повні провали в пам'яті, а коли приходить до тями, не пам'ятає, де він і хто. На додачу до того завжди озброєний, а поведінка дуже агресивна.
Генерал Воронін

Кочергабандит, котрий відрізняється особливою жорстокістю та байдужістю до людського життя. За чутками, він підхопив у Зоні хворобу, що пошкоджує пам'ять. Володіє унікальним зразком зброї — нарізним СПСА-14.

БіографіяРедагувати

Лютий, злий, грубий, егоїстичний, жорсткий, беземоційний, холодний. Ніхто не знає, коли та в який спосіб він потрапив до Зони. Його бояться і недолюблюють. У Зоні живе так, наче не має ані минулого, ані майбутнього. Після однієї зі своїх численних вилазок у глибину Зони втратив пам'ять і дуже багато чого забув. Не пам'ятає, звідки він, не пам'ятає своє справжнє ім'я, часто відчуває провали у пам'яті. Наприклад, може забути нового знайомого за годину після знайомства і, вважаючи його ворогом, убити.

МісцезнаходженняРедагувати

Вперше Кочергу можна зустріти на базі бандитів у Темній долині, через деякий час після смерті Кабана. Також бандита можна зустріти у підземеллях Агропрома, коли йдеш на зустріч із Доктором, або на Дикій території.

Пов'язані квестиРедагувати

Випадкова вікі