FANDOM

Кровотеча
Кровотеча ТЧ.jpg
Кровотеча в Тiнях Чорнобилю

Кровотеча - важливий параметр, що показує кількість втрати крові у гравця. Безпосередньо впливає на здоров'я.

Як отримати кровотечуРедагувати

  • Підставитися під кулі. Найпоширеніша причина втрати здоров'я. Понесений шкоди залежить від зброї, боєприпасів і параметра «кулестійкість» одягненою броні.
  • Підставитися під атаку мутанта. Не менш поширена небезпека. Понесений шкода залежить від противника і параметра «розрив» одягненою броні. Так само деякі мутанти наносять додаткову шкоду своїми особливими здібностями.
  • Потрапити під вибух. Вибух міни, бочки або гранати забирає досить багато здоров'я. Понесена шкода залежить від вибухівки, параметра «вибух» одягненою броні і відстані від вибуху
  • Потрапити в аномалію. Неакуратний сталкер легко може померти в аномаліях. Понесена шкода залежить від аномалії і рівня захисту від відповідного виду ушкоджень.
  • Впасти з висоти. Якщо невдало оступитися, то можна звалитися з підвищення. Понесена шкода залежить від висоти падіння і параметра «удар» одягненою броні. Падіння з висот до 5-10 метрів не забирає здоров'я, а попадання в очерети, кущі або на гострий паркан вбиває миттєво.

Як зупинити кровотечуРедагувати

  • Використовувати бинт. Найбільш поширений спосіб, але часто одного бинта не вистачить для повної зупинки кровотечі.
  • Використовувати аптечку. Аптечка може зупинити невелику кровотечу.
  • Одягти артефакти. Деякі артефакти зупиняють кровотечу. Ефект залежить від самого артефакту.
  • Почекати. Якщо кровотеча не серйозне, то воно саме пройде з часом.
  • Звернутися до медика. Медик зупинить кровотечу і відновить здоров'я.
  • Виспатися. Сон зупиняє кровотечу.
  • Постояти в калюжі під деревом Оази. Оаза - унікальне місце, в ньому можна відновлювати здоров'є та зупиняти кровотечу.

Випадкова вікі