FANDOM

Кіт
Cat 01.jpg
Зустрічається в…

Вирізаний із ТЧ

Походження

Домашній кіт

Поведінка

1-2 особини значної загрози не представляють. Зграя нападає, атакуючи укусами і ударами кігтястими лапами

Живучість

Низька

Зовнішність

Кіт із зеленуватою шерстю та з великими симетричними пухлинами за щелепами

Особливості

Розвинений нюх і слух

Кіт — досить хитрий, розумний і обережний мутант-зооморф. Загалом це звичайна домашня тварина, яка під дією Зони сильно змінилася. Деякі коти зуміли вижити і у них розвинулись досить небезпечні здібності.

Загальні відомостіРедагувати

Даний мутант вирізаний із S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, хоч був детально прописаний та мав анімацію поведінки. Сама анімація досить живо передає рухи кота. Причини, за якими розробники не ввели кота у гру, невідомі. Кіт-мутант має зеленуватого кольору шерсть із пролисинами. До речі, відтінки зеленого легко маскували цього мутанта серед високої трави або кущів. На шиї добре видно розпухшу від радіації щитовидну залозу. Існує думка, що це вплинуло на голосові зв'язки і кіт міг імітувати будь-які звуки, в тому числі і людську мову. Також цьому мутанту приписують вміння відчувати аномалії. Агресивний. Стрімкий і непередбачуваний в рухах, дуже швидкий. Поширений.

Стиль життя і поведінкаРедагувати

Здебільшого живуть поодинці, рідше — по 2-3 особини. Мешкають в тихих, затишних місцях (наприклад, в старих хатах або гущавинах лісу). Полюють на щурів, тушканів. Навіть анімація відповідна є — "stand_attack_rat". Агресивні до сліпих псів і псевдособак. Неприязні і до сталкерів. При нападі постійно обходять і нападають зі сторони. Можуть нападати і ззаду.

Кадри із анімаціїРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • В ТЧ на базі «Долгу» можна знайти трофейну голову кота.
  • У грі інколи чути нявкання, але джерело звуку знайти неможливо оскільки цей звук є фоновим.
  • У "звіринці" «Долгу» в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо стоїть чучело кота.
  • В S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті можна знайти труп кота в одному із підвалів Прип'яті.
  • Мутант був прописаний, але у гру не доданий.

Випадкова вікі