FANDOM

Лебедєв
Лебедєв.png
«Чисте небо»
Ім'я Н.А.
Прізвище Лебедєв
Ігри ЧН.png Чисте Небо
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Вчені Вчені
Чисте небо Чисте небо
Рід діяльності

Лідер угруповання

Зброя
Спорядження Бронежилет ЧН-1
Додаткова інформація

Лебедєв — засновник та лідер угруповання «Чисте небо».

Минуле життяРедагувати

Будучи молодим фахівцем, працював на ЧАЕС. Згодом займався випробуванням характеристик «Виробу №62». Також, увійшов до складу дослідницької групи, працюючи в лабораторії X8. Після чого, його перевели в лабораторію X7, де була поставлена ​​мета: вивчити проблеми впливу ноосфери.

«Чисте небо»Редагувати

У 2010 чи 2011 році заснував угруповання «Чисте небо», чия мета — дослідження Зони. До складу входили знайомі Каланча і Суслов. Також в групу входили і деякі сталкери, що добровільно погодилися допомогти. За словами самого Лебедєва, все складалося в зрозумілу картину — до тих пір, поки не стався Великий викид... Поняття Зони змінилося. Лебедєв поставив мету: запобігти катастрофі та зупинити викиди. Завдяки своїм знанням й одній зачіпці, йому вдалося дізнатися, що за Випалювач мізків пробралася група сталкерів. Найманцю Шраму було доручено знайти цих сталкерів... Справа набула дуже серйозних наслідків. Угруповання рушило в саме серце Зони, не знаючи, на що очікувати. Лебедєв спільно з штурмовими загонами пробився до ЧАЕС. Сподіваючись виправити ситуацію, потрапив під другий Великий викид, який змінив всю зону. Лебедєв був зомбований проектом «Усвідомлення», як і Стрілець. Науковий потенціал деяких зомбованих сталкерів був використаний на зло: бійці угруповання «Моноліт» озброїлися гаусс-гарматами тільки завдяки їм.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі