FANDOM

Лейтенант Кирилов
Лейтенант Кирилов
Військовий
Прізвище Кирилов
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Ранг Ветеран Ветеран, Лейтенант
Угруповання Військові Військові
Група «Скат»
Рід діяльності

Механік
Радист

Зброя
Спорядження Бронекостюм «Берил-5М»
Додаткова інформація

Лейтенант Кирилов — персонаж гри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті. Військовий, брав участь в операції «Фарватер».

Опис Редагувати

Механік, радист і зброяр на базі військових в Прип'яті. Є членом групи Тарасова, але на завдання не виходить. У нього можна отримати спорядження, безкоштовно полагодити будь-яку зброю, але не можна модифікувати. Перед важливими завданнями у нього можна отримати боєприпаси (видає не більше двох коробок/коробів боєприпасів будь-якого типу і один набір підствольних/ручних гранат за раз).

Цікаві факти Редагувати

  • В операції по захопленню Гаус-гармати не брав участі, хоча є в складі групи капітана Тарасова, загін якого виконував операцію. Швидше за все, Ковальський наказав йому залишитися в пральні, бо базі потрібен механік.
  • Під час викидів часто скаржиться на головний біль. Перед евакуацією Роговець буде скаржитися, що радист знову проситиме у нього знеболююче.
  • Дає безкоштовну СВДм-2 під час операції Один постріл, хоча жоден військовий нею не користується. Можливо, вони підібрали її з трупа вбитого монолітівця або сержанта Батяя, який, за оповіданням полковника Ковальського, був снайпером.
    • Логічно, Батяй повинен був бути озброєний СВУмк-2, так як ця гвинтівка розроблена спеціально для десантників, яким Батяй і є. Так що швидше за все, дана гвинтівка - трофей.
  • При розмові Стрілка, Дегтярьова і Ковальського заходить з «Гвинтарем» за спиною, проте під час викиду в нього знову «Грім-С14».
  • Якщо після розмови з полковником Ковальським про евакуацію поговорити з Кириловим, то він скаже: «Ось він - момент істини! Цікаво, виберемося чи ні?..»
  • Іноді в результаті рідкісного бага після повернення Роговця, під час діалогу з останнім зависає на місці і в наступній кат-сцені в діалозі з Ковальським участі не бере. Через це до кінця кат-сцени Дегтярьов з Ковальським стоять на місці і мовчать.
  • Єдиний механік серії, який сидить на столі, а не на табуреті.
  • Озвучений тією ж людиною, що і Флінт.
  • Зустрічається баг, через який ноги Кирилова провалюються під текстури пральні.

Випадкова вікі