FANDOM

Лейтенант Соколов
Лейтенант Соколов.png
Військовий
Ім'я О.Н. або В.I.
Прізвище Соколов
Ігри Поклик Прип'яті(ico).png Поклик Прип'ятi
Ранг Лейтенант Лейтенант

Старший Лейтенант Старший Лейтенант

Угруповання Військові Військові
Рід діяльності
  • Військовий пілот
Зброя
Спорядження Армійський бронежилет

ССП-99М

Додаткова інформація

Лейтенант Соколов - персонаж Поклику Прип'яті, другий пілот військового вертольота «Скат-4».

БіографіяРедагувати

Соколов служив другим пілотом на одному з вертольотів Мі-24, які розбилися в ході проведення операції «Фарватер». Після того, як вертоліт «Скат-4» впав на завод «Юпітер», лейтенант, єдиний, що залишився в живих з екіпажу і десанту, відправився на точку евакуації Б205. Так і не дочекавшись допомоги, Соколов залишив на точці записку і пішов. Через деякий час на нього напали зомбовані, від яких льотчика врятував сталкер Гарік, який пізніше відвів його в бункер вчених.

КінцівкаРедагувати

Соколов живийРедагувати

Старший лейтенант Соколов продовжив літати над територією Зони і був збитий найманцями над Лиманському. Через два тижні його, вцілілого не інакше як дивом, біля Кордону підібрав патруль. Незабаром Соколов покинув ряди ВВС і перейшов в цивільну авіацію.

Соколов померРедагувати

У списку особового складу, втраченого при проведенні операції «Фарватер», з'явилася ще одна строчка: «Старший лейтенант Соколов О. Н. Загинув при виконанні військового обов'язку».

Цiкавi фактиРедагувати

  • В шляхопроводі «Прип'ять-1» лейтенант відзначений як вільний сталкер.
  • Якщо не взяти Соколова в свій загін, то в Прип'ять він прийде разом з Гаріком.
  • Соколов - єдиний персонаж в Поклику Прип'яті, який носить звичайний армійський бронежилет.
  • Може статися баг: коли ви разом з військовими почнете евакуацію, Соколов залишиться в залі, де знаходиться особовий ящик. Якщо ви відмовитеся евакуюватися з Прип'яті і прийдете в пральню, то лейтенант зникне. При цьому в кінцівці буде сказано, що він живий.
  • У записці, залишеній на точці евакуації Б205, вказані ініціали Соколов В. І., хоча в фінальному ролику, в разі його загибелі, будуть вказані інші ініціали: Соколов О. Н.
  • У фінальному ролику Соколов, незалежно від долі, згадується як старший лейтенант.
  • Також він є єдиним пілотом, що вижили і брали участь в операції.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі