FANDOM

Радіація(ico).pngУвага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри або його елемент. Якщо ви не проходили гру — читати не рекомендується.

Майор Халецький
Майор Халецький.png
Військовий
Прізвище Халецький
Ігри ЧН.png Чисте Небо
Ранг Досвідчений Майор
Угруповання Військові Військові
Спорядження Бронекостюм «Берил-5М»
Додаткова інформація

Майор Халецький — командир військового блокпосту на Кордоні. Є ключовою фігурою у відношеннях військових та сталкерів, бере участь у перемовинах тощо.

Був узятий в полон одинаками, тому що порушив угоду між ними й військовими. На Кордоні його мало любили, але підлеглі на чолі з Генералом спробували звільнити командира. Сталкери разом зі Шрамом знищили всі загони, які намагалися це зробити. Після цього Халецький розколовся і здав координати схованки з кейсом Сидоровича. Згодом майор зник з табору сталкерів. Можливо, він був відпущений або вбитий.

ПриміткиРедагувати

  • Має особистого водія — рядового Овечко, який дезертирував.
  • Халецький може дати координати свого «якоря» — схованки на Кордоні. Але натомість попрохає допомогти вибратися, позичивши пістолет.
  • Якщо передати майору Халецькому пістолет і взяти координати схованки, то на стоянці, що через дорогу навпроти Селища новачків з'явиться персонаж - Агент майора Халецького. Імовірно цей військовий повинен був відігравати якусь роль, проте діалог з ним дальше однієї репліки не йде.

Випадкова вікі