FANDOM

Майстер
Майстер (сталкер).png
Одинак
Прізвисько Майстер
Ігри Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Одинаки Одинаки
Зброя
Спорядження Екзоскелет
Додаткова інформація

Майстерсталкер, що повністю виправдовує своє прізвисько. Це один з так званих «танків» — сталкер в екзоскелеті і з потужною зброєю. З'являється на локації Армійські склади. Володар унікального, полегшеного зразка гвинтівки ІЛ86.

БіографіяРедагувати

У минулому - слюсар із заводу «Холодмаш». Після того як від нього пішла дружина, вирішив накласти на себе руки, але як людина релігійна, остерігаючись смертельного гріха, обрав Зону як оригінальний спосіб самогубства. Обжився тут за пару років і нині завдяки своїм професійним навичкам навіть має серед сталкерів певний авторитет. На цей момент Майстер - найкращий слюсар у Зоні. Ремонт устаткування й техніки, облаштування систем захисту бункерів угруповань тощо - його парафія. Має можливість перебувати на території будь-якого угруповання. Впливовий, але простий у спілкуванні; іноді буває грубуватий.

Пов'язані квестиРедагувати

Цікаві фактиРедагувати

  • Може загинути до квесту в аномалії або у селі кровососів.
  • Якщо в селі новачків буде убито багато людей, і їх буде недолік навіть з респауном, то Майстер прийде туди.
  • Найчастіше саме він вирушає з табору, на якому він зареспаунився. Може піти у бік Бар'єру, Хутора, на якому влаштувалася група Черепа, або в село кровососів. Невеликий шанс того, що він піде в бар або на Дику територію.
  • Історія Майстра дуже схожа з історією головного героя з тим же ім'ям в книзі Сергія Клочкова «Фреон».

Випадкова вікі