FANDOM

Мертве місто
Ленин.png
Назва Мертве місто
Зустрічається в…

Вирiзаний

Сусідні локації
Угруповання

Найманці.png Найманці
Бандити.png Бандити

Мутанти
Аномалії
Ключові персонажі

Бандити.png Борзий
Одинаки.png Доктор
Найманці.png Душман
Одинаки.png Василь Петрович

Ключові об'єкти
  • Школа
  • Пам'ятник Леніну
  • Будинок Василя Петровича
«Мертве місто — місто зомбі та угруповання «Воля», куда входять всі анархістські виродки Зони. У багатоповерхівках сидять снайпери-анархісти і відстрілюють усіх чужих. Так що двічі подумай перш, ніж лізти туди.»

Локація, вирізана з релізной версії гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля. На мапі не виділена, є тільки обриси, а на перехресті на Армійських складах є напис «Мертве місто». Знаходиться на північний захід від Армійських складів і на північ від Дикої території. Місто було вирізано з оригінальних частин через відсутність часу на доопрацювання локації.

Досить маленьке містечко, в ньому жили енергетики, які не мали домівок у Прип'яті або Чорнобилі. Доступний в багатьох модах, де показує себе у всій красі. У місті є каналізація, по якій гравець повинен був тікати від найманців з їхньої бази.

Серед мутантів тут зустрічаються в основному псевдособаки і сліпі пси. У каналізаційному колекторі під містом мешкали Снорк, а на на одному з хуторів в околицях міста жив Ізлом. Так як недалеко від міста знаходиться Янтар і «Випалювач», то сюди забрідають зомбовані сталкери, причому у великій кількості.

З аномалій зустрічаються «Воронка» і «Електра» - артефактів відповідно небагато.

Роль в сюжеті Редагувати

У старому сюжеті Мічений, не заставши Доктора в схованці Стрільця, відправився на його пошуки в Мертве місто. Єдиною відомою дорогою до міста була застава найманців на Армійських складах. Через неї головний герой і повинен був пробиватися. При переході на локацію Меченого зустрічала група найманців, після чого ті оглушували його і відводили на свою базу в Коопторг, в полон. У полоні Мічений мав зустріти Доктора, який також потрапив в засідку найманців. Там же головний герой і дізнавався, що він і є Стрілець. Через деякий час після розмови Доктора перевели в інше місце, але під час переводу він утік, відправивши Стрілку повідомлення на КПК з порадою тікати при першій же можливості. Ще через деякий час Мертве місто починають штурмувати військові на вертольотах Мі-24. Під обстріл потрапили всі найманці, які охороняли полонених. Також був пошкоджений механізм дверей, за якими знаходилася «в'язниця». Мічений мав підібрати зброю мертвих найманців, а після цього бігти з міста, по дорозі забравши свої речі у лідера угруповання найманців Душмана (не без загибелі останнього).

Угруповання Редагувати

За задумом розробників в місті повинні були розташовуватися головні бази бандитів і найманців, які уклали між собою нейтралітет. База бандитів розташовувалася в покинутій школі міста, а база найманців - в будівлі Коопторг. Відомі також лідери обох угруповань, які повинні були з'явитися в грі - Душман і Борзий. Через те, що локація була вирізана, лігвом бандитів і найманців стала Дика територія.

В літературі і дизайн-документах за 2003 рік Мертве місто може вважатися великим блокпостом угруповання «Воля». У зруйнованих п'ятиповерхових будинках по обидві сторони головної площі міста сидять снайпери, які прострілюють територію. Дорога з Військових складів, яка перетинає місто і веде на Болота, прострілюється двома кулеметами.

Ключові місця Редагувати

  • «Коопторг»
  • Пам'ятник Леніну
  • Горком КПРС
  • Школа №1
  • Зруйнована п'ятиповерхівка
  • Тунелі

Персонажі Редагувати

Де зустрічається Редагувати

  • У ранніх білдах гри (наприклад в 2571).

Галерея Редагувати

Випадкова вікі