FANDOM

Моноліт (угруповання)
МОНОЛІТ 001.png
Зустрічається в Всі серії гри
Емблема Монолит-ico.png
Цілі
  • Захист Моноліту
Союзники

Зомбовані.jpg Зомбовані
Иконка О-Сознания.jpg «Загальна Свідомість»

Вороги

Одинаки.png Одинаки
Бандити.png Бандити
Ренегати.png «Ренегати»
Долг.png «Долг»
Воля.png «Воля»
Чисте небо.png «Чисте небо»
Військові.png Військові
Найманці.png Найманці
Вчені.png Вчені

Екіпірування
Лідери

Моноліт - угруповання, аналогічне, по суті, релігійній секті. Одне з найсильніших угруповань Зони, захищає підходи до центру Зони. Відмінно оснащені і організовані, бійці угруповання дуже фанатичні, не відступають навіть перед переважаючим противником. Атакують без попередження будь-кого, хто зайде на контрольовану ними територію.

ЛокаціїРедагувати

Розташовуються за лінією випалювача і не мають конкурентів, але в ЧН і в ТЧ лінію проривають та інші угруповання сильно б'ють по їх позиціях. В ПП через масовий прорив сталкерів і знищення «Усвідомлення», відступають до Прип'яті. 

Чисте НебоРедагувати

До вторгнення Чистого неба контролювали весь Лиманськ (крім будинку на пагорбі і південній частині міста) госпіталь і ЧАЕС. Після вторгнення позиції сильно ослабли (Лиманськ втрачено весь, госпіталь і південь ЧАЕС поглинений війною), але ненадовго, так як після другого Великого викиду Моноліт відновлює позиції. 

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

До відключення «Випалювача» під контролем тримали Прип'ять, Радар і ЧАЕС. Намагалися захопити Бар'єр. Після відключення під натиском інших угруповань сильно слабнуть (особливо на Радарі), але продовжують битву. Викид рятує угруповання від знищення військовими на ЧАЕС, але не допомагає, як в ЧН, повернути всі позиції. 

Поклик Прип'ятiРедагувати

Позиції слабшають настільки, що за межами ЧАЕС утримують тільки східну Прип'ять. Можливо, втратили і Лиманськ, так як в «хорошій» кінцівці Соколова, його збивають над Лиманськом Найманці, значить вони знаходяться в місті (хоча вони могли бути і в Рудому лісі).

ДетальнішеРедагувати

Релігійне угруповання, що засіло в центрі Зони і не підпускає нікого до Моноліту. «Монолітівці» проявляють затяту ворожнечу по відношенню до одинаків, військових і представників інших різних угруповань. Небагатослівні, не йдуть на контакти і компроміси (хоча можна заслужити нейтральне ставлення у даному угрупованні шляхом знищення всіх сталкерів на своєму шляху), відрізняються фанатичною відданістю до того, що знаходиться в центрі Зони, їх поклоніння стало релігійним культом, обов'язковим для всіх членів угруповання. Але, що дивно, це зобов'язання не у вигляді наказу, а добровільно прийнято усіма «Монолітівцями». Сталкери воліють уникати зустрічі з цими «релігійними фанатиками», як їх прийнято називати. «Монолітівців» вважають обмеженими і зацикленими на своїй фанатичності, проте їх опір спробам інших проникнути до центру Зони говорить про силу, досвідченість та вміння, наявність же у «монолітівців» першокласного озброєння на основі новітніх технологічних розробок, важкого обмундирування та інших технічних засобів, а також їх фанатична рішучість не підпускати нікого до центру Зони, роблять свою справу - сталкеру, що насмілився піти до ЧАЕС, шлях туди "замовлений".

Історія і опис угрупованняРедагувати

Угруповання «Моноліт» одна з найстаріших, була утворена з тих сталкерів, які шукали в Зоні загадковий артефакт - кристал під назвою «Моноліт», нібито виконуючий будь-які людські бажання. Спочатку вони представляли собою слабке формування сталкерів, об'єднане за цією ознакою, але коли стався перший сверхвикид, за чутками, КПК всіх членів угруповання разом відключилися, а самі вони, підкоряючись чомусь невідомому, пішли за «Випалювач». Там вони проголосили захист Моноліту від зазіхань ззовні і його шанування як Бога: «Якщо Моноліт здатний виконати будь-яке бажання, значить він сам - всемогутнє локальне божество». В глибині Зони вони і влаштувалися, як релігійне військове угруповання, яка не зупиниться ні перед чим, щоб захистити Моноліт. Багатьох дивувало, як бійці Моноліту здатні жити під випромінюванням на Радарі, але спочатку вважали, що у них є захисні пристрої. Пізніше, помітивши зміни в поведінці, що стали безпричинно агресивним заходи відносно сталкерів і фанатичну прихильність чого то непоясненому в центрі Зони, з'явилися припущення про причини таких змін. Стало очевидно одне - всі «монолітовці» пройшли якесь спеціальне кодування. 

Пізніше стане достовірно відома причина трансформації "Моноліту" в клан божевільних фанатиків: угруповання було навмисно зомбована членами «О-Свідомості» як додатковий захист від сталкерів, що намагаються проникнути до ЧАЕС і до лабораторій «О-Свідомості». Членів угруповання контролювали за допомогою спеціальних антен, які були розставлені в місцях притулків зомбованих фанатиків, а «Випалювач» був найбільшою з таких антен. Після того, як в 2012 Стрілець відключив «Випалювач», а потім і знищив «О-Свідомість», багато «монолітівців» стали випадати із зони контролю цих антен. По суті справи, багато з них стали безцільними зомбі, лише мала частина «монолитовців» зуміла повернути собі свою особистість і розум, як Бродяга і його загін в ПП. 

Теорія про контроль за допомогою антен цілком правильна, оскільки члени «Моноліту» ніколи не з'являлися на півдні Зони далі Лиманська і Мілітарі, щоправда в КПК «монолітовця можна знайти згадку про присутність загону моноліту в Темній долині, а в що знаходиться там лабораторії X18 можна знайти два костюма «монолитовців» (ТЧ). Можливо це був розвідувальний загін, який занадто віддалився від зони контролю. Тим не менш, навіть після знищення «О-Свідомості» «монолітовці» являють собою найбільш величезне і потужне угруповання, напевно саму просунуту і сильну у всій Зоні.

Озброєння і спорядження угрупованняРедагувати

Угруповання «Моноліт» відмінно досягла успіху в закупівлі самого просунутого і потужного озброєння та спорядження. Її великий фінансова прибуток пояснюється великою кількістю дорогих і рідкісних артефактів на контрольованих ними територіях. Озброєння найрізноманітніше, як вітчизняне, так і зарубіжне, вибираються найкращі зразки. Через посередників ведеться закупівля гвинтівок для снайперських осередків «монолитовців» в Прип'яті, поставки просунутого автоматно-гранатометний комплексу FN-F2000, гранатометів РПГ-7у і кулеметів ПКМ, але головне - наявність у майстрів угруповання «Вироби № 62», більш відомого, як Гаусс -гарматаа. Також «монолітовці» закуповують у величезній кількості екзоскелети і наукові костюми, в конструкції яких додають невідомі матеріали, які міцніше і легше своїх аналогів. Багато позицій «монолітовских» снайперів і патрулів володіють підвищеним радіаційним фоном, навіть спеціальні захисні костюми не можуть захищати власника такий тривалий час знаходження в осередках жорсткого радіаційного випромінювання. Тому варто лише гадати, яким чином вони виживають в таких умовах. Єдине логічне припущення цьому - використання добірок якісних артефактів, що захищають від випромінювання і відновлюють здоров'я. В цілому, сталкери змушені визнати, що за кількістю та якістю екіпіровки угрупування «Моноліт» оснащена по-максимуму, нічим не поступаючись найманцям і військовим.

ІдеологіяРедагувати

Основна ідея «Моноліту» тримається на кристалі позаземного походження, який сприймається ними, як локальне божество. «Монолітовці» поклоняються йому і читають молитви, зібравши своєрідні макети зі сміття (які одночасно виконують функції антен-передавачів), що можна побачити в Прип'яті на місці їх стоянок. Вони не підтримують стосунків ні з одним з угрупувань, але в той же час можна побачити, як «монолітовці» нейтрально ставляться до зомбованих сталкерів, вважаючи їх не повністю обратившимися. Решту сталкерів вони вважають невірними і такими, що підлягають або повчанням на «шлях істинний», або знищенню.

Відомі представники угрупованняРедагувати

  • Харон - можливий лідер угруповання. Озброєний «Гвинторізом».
  • Проповідник - проповідник Моноліту, озброєний гаус-гарматою.
  • Молитовник - боєць угруповання Моноліт. Можна зустріти в річковому порту в Прип'яті.
  • Бродяга - командир загону, бійці якого втратили зв'язок з Монолітом і стали вільно мислити. Може приєднатися до «Долгу» або «Волі».

Цікаві фактиРедагувати

  • В Тiнях Чорнобилю це єдине угрупування, з трупів якої ніколи не випадають наводки на схованки.
  • Комбінезони угруповання засновані на камуфляжі Urban.
  • На карті околиць «Юпітера» є місце, схоже на емблему угруповання (ЗРК Волхов).
  • На всіх трьох наземних локаціях ПП в деяких місцях намальовані емблеми Моноліту. Якщо поруч гарненько полазити, то можна знайти «монолітовскіх» схованок (деякі подробиці можна довідатися з КПК одного «монолітовця» в Прип'яті). Таких схованок 9 штук, в кожному з них знаходяться три Армійських аптечки та акумулятори.
  • В ТЧ і ЧН розмовляють нормальним голосом і іноді навіть матюкаються, а ПП «монолітовці» розмовляють як фанатики або сектанти. Крім того, в ПП вони використовують відповідні бойові кличі, такі як, наприклад: «Вмирай!», «Ти не готовий для Моноліту!», «Я поранений, брати!» Та ін.
  • ТЧ - єдина в серії гра, де штурмовики «Моноліту» використовують протигаз з одинарної лінзою. До того ж вона у них прозора, а не дзеркальна як у одинаків.
  • Після смерті бійців в масках і в екзоскелетах видно відкриті очі, в той час як у звичайних убитих вони закриваються.
  • «Монолітовця» з відкритим обличчям зустрічаються тільки в ТЧ. Тут їх обличчя нагадують зомбованих.
  • «Монолітовці» не бояться Викидів.
  • Єдиних «монолитовців», стріляючих тільки пістолетами, можна зустріти тільки в ТЧ і тільки під час захисту Бар'єру, а також на ЧАЕС.

Галерея Редагувати

Варіанти візуалівРедагувати

ТЧРедагувати

Монолит 1 тч.png Монолит 1м тч.png Монолит 1+ тч.png Монолит 2.png Монолит 4.png Монолит ф1 тч.png Монолит ф2 тч.png

ЧНРедагувати

Монолит 1.png Монолит 2.png Монолит 3.png Монолит 4.png

ЗПРедагувати

Монолит 1.png Монолит 2.png Монолит 3.png Монолит 4.png Монолит ф1.png

Розпочати дискусію Обговорення Моноліт (угруповання)

  • Емблема угруповування "Моноліт"

    2 повідомлень
    • У цьому повідомленні хочу сказати,що це угруповування має іншу емблему...
    • Так, все вірно. Тут за емблему "Моноліт" було взято нашивку, яка також по суті є їхньою емблемою.

Випадкова вікі