FANDOM

Моноліт (угруповання)
МОНОЛІТ 001
Зустрічається в Всі серії гри
Емблема Монолит-ico
Цілі
  • Захист Моноліту
Союзники

Зомбовані Зомбовані
Иконка О-Сознания «Загальна Свідомість»

Вороги

Одинаки Одинаки
Бандити Бандити
Ренегати «Ренегати»
Долг «Долг»
Воля «Воля»
Чисте небо «Чисте небо»
Військові Військові
Найманці Найманці
Вчені Вчені

Екіпірування
Лідери

Моноліт - угруповання, аналогічне, по суті, релігійній секті. Одне з найсильніших угруповань Зони, захищає підходи до центру Зони. Відмінно оснащені і організовані, бійці угруповання дуже фанатичні, не відступають навіть перед переважаючим противником. Атакують без попередження будь-кого, хто зайде на контрольовану ними територію.

ЛокаціїРедагувати

Розташовуються за лінією випалювача і не мають конкурентів, але в ЧН і в ТЧ лінію проривають та інші угруповання сильно б'ють по їх позиціях. В ПП через масовий прорив сталкерів і знищення «Усвідомлення», відступають до Прип'яті. 

Чисте НебоРедагувати

До вторгнення Чистого неба контролювали весь Лиманськ (крім будинку на пагорбі і південній частині міста) госпіталь і ЧАЕС. Після вторгнення позиції сильно ослабли (Лиманськ втрачено весь, госпіталь і південь ЧАЕС поглинений війною), але ненадовго, так як після другого Великого викиду Моноліт відновлює позиції. 

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

До відключення «Випалювача» під контролем тримали Прип'ять, Радар і ЧАЕС. Намагалися захопити Бар'єр. Після відключення під натиском інших угруповань сильно слабнуть (особливо на Радарі), але продовжують битву. Викид рятує угруповання від знищення військовими на ЧАЕС, але не допомагає, як в ЧН, повернути всі позиції. 

Поклик Прип'ятiРедагувати

Позиції слабшають настільки, що за межами ЧАЕС утримують тільки східну Прип'ять. Можливо, втратили і Лиманськ, так як в «хорошій» кінцівці Соколова, його збивають над Лиманськом Найманці, значить вони знаходяться в місті (хоча вони могли бути і в Рудому лісі).

ДетальнішеРедагувати

Релігійне угруповання, що засіло в центрі Зони і не підпускає нікого до Моноліту. «Монолітівці» проявляють затяту ворожнечу по відношенню до одинаків, військових і представників інших різних угруповань. Небагатослівні, не йдуть на контакти і компроміси (хоча можна заслужити нейтральне ставлення у даному угрупованні шляхом знищення всіх сталкерів на своєму шляху), відрізняються фанатичною відданістю до того, що знаходиться в центрі Зони, їх поклоніння стало релігійним культом, обов'язковим для всіх членів угруповання. Але, що дивно, це зобов'язання не у вигляді наказу, а добровільно прийнято усіма «Монолітівцями». Сталкери воліють уникати зустрічі з цими «релігійними фанатиками», як їх прийнято називати. «Монолітівців» вважають обмеженими і зацикленими на своїй фанатичності, проте їх опір спробам інших проникнути до центру Зони говорить про силу, досвідченість та вміння, наявність же у «монолітівців» першокласного озброєння на основі новітніх технологічних розробок, важкого обмундирування та інших технічних засобів, а також їх фанатична рішучість не підпускати нікого до центру Зони, роблять свою справу - сталкеру, що насмілився піти до ЧАЕС, шлях туди "замовлений".

Історія і опис угрупованняРедагувати

Угруповання «Моноліт» одна з найстаріших, була утворена з тих сталкерів, які шукали в Зоні загадковий артефакт - кристал під назвою «Моноліт», нібито виконуючий будь-які людські бажання. Спочатку вони представляли собою слабке формування сталкерів, об'єднане за цією ознакою, але коли стався перший сверхвикид, за чутками, КПК всіх членів угруповання разом відключилися, а самі вони, підкоряючись чомусь невідомому, пішли за «Випалювач». Там вони проголосили захист Моноліту від зазіхань ззовні і його шанування як Бога: «Якщо Моноліт здатний виконати будь-яке бажання, значить він сам - всемогутнє локальне божество». В глибині Зони вони і влаштувалися, як релігійне військове угруповання, яка не зупиниться ні перед чим, щоб захистити Моноліт. Багатьох дивувало, як бійці Моноліту здатні жити під випромінюванням на Радарі, але спочатку вважали, що у них є захисні пристрої. Пізніше, помітивши зміни в поведінці, що стали безпричинно агресивним заходи відносно сталкерів і фанатичну прихильність чого то непоясненому в центрі Зони, з'явилися припущення про причини таких змін. Стало очевидно одне - всі «монолітовці» пройшли якесь спеціальне кодування. 

Пізніше стане достовірно відома причина трансформації "Моноліту" в клан божевільних фанатиків: угруповання було навмисно зомбована членами «О-Свідомості» як додатковий захист від сталкерів, що намагаються проникнути до ЧАЕС і до лабораторій «О-Свідомості». Членів угруповання контролювали за допомогою спеціальних антен, які були розставлені в місцях притулків зомбованих фанатиків, а «Випалювач» був найбільшою з таких антен. Після того, як в 2012 Стрілець відключив «Випалювач», а потім і знищив «О-Свідомість», багато «монолітівців» стали випадати із зони контролю цих антен. По суті справи, багато з них стали безцільними зомбі, лише мала частина «монолитовців» зуміла повернути собі свою особистість і розум, як Бродяга і його загін в ПП. 

Теорія про контроль за допомогою антен цілком правильна, оскільки члени «Моноліту» ніколи не з'являлися на півдні Зони далі Лиманська і Мілітарі, щоправда в КПК «монолітовця можна знайти згадку про присутність загону моноліту в Темній долині, а в що знаходиться там лабораторії X18 можна знайти два костюма «монолитовців» (ТЧ). Можливо це був розвідувальний загін, який занадто віддалився від зони контролю. Тим не менш, навіть після знищення «О-Свідомості» «монолітовці» являють собою найбільш величезне і потужне угруповання, напевно саму просунуту і сильну у всій Зоні.

Озброєння і спорядження угрупованняРедагувати

Угруповання «Моноліт» відмінно досягла успіху в закупівлі самого просунутого і потужного озброєння та спорядження. Її великий фінансовий прибуток пояснюється великою кількістю дорогих і рідкісних артефактів на контрольованих ними територіях. Озброєння найрізноманітніше, як вітчизняне, так і зарубіжне, вибираються найкращі зразки. Через посередників ведеться закупівля гвинтівок для снайперських осередків «монолитовців» в Прип'яті, поставки просунутого автоматно-гранатометний комплексу FN-F2000, гранатометів РПГ-7у і кулеметів ПКМ, але головне - наявність у майстрів угруповання «Вироби № 62», більш відомого, як Гаусс -гарматаа. Також «монолітовці» закуповують у величезній кількості екзоскелети і наукові костюми, в конструкції яких додають невідомі матеріали, які міцніше і легше своїх аналогів. Багато позицій «монолітовских» снайперів і патрулів володіють підвищеним радіаційним фоном, навіть спеціальні захисні костюми не можуть захищати власника такий тривалий час знаходження в осередках жорсткого радіаційного випромінювання. Тому варто лише гадати, яким чином вони виживають в таких умовах. Єдине логічне припущення цьому - використання добірок якісних артефактів, що захищають від випромінювання і відновлюють здоров'я. В цілому, сталкери змушені визнати, що за кількістю та якістю екіпіровки угрупування «Моноліт» оснащена по-максимуму, нічим не поступаючись найманцям і військовим.

ІдеологіяРедагувати

Основна ідея «Моноліту» тримається на кристалі позаземного походження, який сприймається ними, як локальне божество. «Монолітовці» поклоняються йому і читають молитви, зібравши своєрідні макети зі сміття (які одночасно виконують функції антен-передавачів), що можна побачити в Прип'яті на місці їх стоянок. Вони не підтримують стосунків ні з одним з угрупувань, але в той же час можна побачити, як «монолітовці» нейтрально ставляться до зомбованих сталкерів, вважаючи їх не повністю обратившимися. Решту сталкерів вони вважають невірними і такими, що підлягають або повчанням на «шлях істинний», або знищенню.

Відомі представники угрупованняРедагувати

  • Харон - можливий лідер угруповання. Озброєний «Гвинторізом».
  • Проповідник - проповідник Моноліту, озброєний гаус-гарматою.
  • Молитовник - боєць угруповання Моноліт. Можна зустріти в річковому порту в Прип'яті.
  • Бродяга - командир загону, бійці якого втратили зв'язок з Монолітом і стали вільно мислити. Може приєднатися до «Долгу» або «Волі».

Цікаві фактиРедагувати

  • В Тiнях Чорнобилю це єдине угрупування, з трупів якої ніколи не випадають наводки на схованки.
  • Комбінезони угруповання засновані на камуфляжі Urban.
  • На карті околиць «Юпітера» є місце, схоже на емблему угруповання (ЗРК Волхов).
  • На всіх трьох наземних локаціях ПП в деяких місцях намальовані емблеми Моноліту. Якщо поруч гарненько полазити, то можна знайти «монолітовскіх» схованок (деякі подробиці можна довідатися з КПК одного «монолітовця» в Прип'яті). Таких схованок 9 штук, в кожному з них знаходяться три Армійських аптечки та акумулятори.
  • В ТЧ і ЧН розмовляють нормальним голосом і іноді навіть матюкаються, а ПП «монолітовці» розмовляють як фанатики або сектанти. Крім того, в ПП вони використовують відповідні бойові кличі, такі як, наприклад: «Вмирай!», «Ти не готовий для Моноліту!», «Я поранений, брати!» Та ін.
  • ТЧ - єдина в серії гра, де штурмовики «Моноліту» використовують протигаз з одинарної лінзою. До того ж вона у них прозора, а не дзеркальна як у одинаків.
  • Після смерті бійців в масках і в екзоскелетах видно відкриті очі, в той час як у звичайних убитих вони закриваються.
  • «Монолітовця» з відкритим обличчям зустрічаються тільки в ТЧ. Тут їх обличчя нагадують зомбованих.
  • «Монолітовці» не бояться Викидів.
  • Єдиних «монолитовців», стріляючих тільки пістолетами, можна зустріти тільки в ТЧ і тільки під час захисту Бар'єру, а також на ЧАЕС.

Галерея Редагувати

Варіанти візуалівРедагувати

ТЧРедагувати

Монолит 1 тч Монолит 1м тч Монолит 1+ тч Монолит 2 Монолит 4 Монолит ф1 тч Монолит ф2 тч

ЧНРедагувати

Монолит 1 Монолит 2 Монолит 3 Монолит 4

ЗПРедагувати

Монолит 1 Монолит 2 Монолит 3 Монолит 4 Монолит ф1