FANDOM

Міст через річку Прип'ять
Міст через річку Прип'ять(концепт-арт).jpg
Концепт-арт локації
Назва Міст через річку Прип'ять
Зустрічається в…

Вирізана з Чисте Небо Чистого Неба

Сусідні локації

Катакомби
Підземелля Агропрома

Угруповання

Бандити Бандити

Міст через річку Прип'ять — вирізана з «Чистого Неба» локація.

Пошкоджений залізничний міст через річку Прип'ять. Це найкоротший шлях до території Агропрома. Величезні опори, затонулі баржі, парочка плит — це шлях до берега.[1]

ОписРедагувати

Згідно з дизайн-документами, перехід до мосту був в кінці катакомб, що згодом стали госпіталем в околицях Лиманська. З іншого ж боку локації, під мостом, — був перехід до підземель Агропрома.

Єдиними сталкерами на локації були бандити в тимчасовому таборі на баржах, що сіли на дно. Щодо мутантів жодних згадок немає.

Сама локація знаходилася західніше Агропрома, на мапі можна побачити обриси річки, що починається з Боліт.

Інформація з дизайн-документівРедагувати

STALKER Synopsis Final 1[2]Редагувати

Наступний рівень починається з поїздки на дрезині по тунелю (або без дрезини). Поворот — і Гравець бачить вихід назовні. Перед ним річка Прип'ять (один з її рукавів), на протилежному березі пагорби, а за ними — Агропром (географічно Гравець, переміщуючись під землею, обігнув Агропром з лівого боку і тепер знаходиться на заході. Там цілком може бути річка...). Через річку веде міст, але він частково зруйнований, і по ньому не можна перебратися на інший берег.

Найманець спускається під міст, до опор. Вони являють собою монументальні бетонні плити з виразними круглими прорізами посередині. Ритм цих прорізів-кілець, що йдуть до дальнього берега і вода між ними - головна візуальна «родзинка» даної локації (див. малюнок). Пробираючись від однієї опори до іншої, Гравець вирішує різні аркадні міні-задачки: проходить по дерев'яних помостах, споруджених бандитами, стрибаємо по руїнах моста, що частково виглядають з-під води. Нарешті, добирається до декількох вантажних барж, на яких бандити поставили тимчасовий табір. Баржі уставлені контейнерами, ящиками і бочками — тут починається стелсовий геймплей. Останній отвір в опорі моста веде всередину пагорба, під землю. Так Найманець потрапляє до підземель Агропрома.

В цей час Доктор, нарешті, привів Стрільця в порядок і той іде. Його поверненням до активної діяльності і викликаний останній Викид, пережитий Найманцем на початку Катакомб.

ГалереяРедагувати

ВиноскиРедагувати

  1. stk_pre_dc, перший дизайн-документ (рос.), сайт Zone Chronicles.
  2. STALKER Synopsis Final 1, другий дизайн-документ (рос.), сайт Zone Chronicles.

Випадкова вікі