FANDOM

Краща 20-ка сталкерів (Ранги, Рейтинг) — один з розділів КПК в ТЧ. У ньому показані найбільш досвідчені сталкери-майстри Зони. Мічений також може потрапити в рейтинг, навіть зайняти там перше місце (що, як правило, відбувається в ході проходження гри автоматично).

Склад рейтингу Редагувати

У кращій 20-ке майже завжди є бійці з групи Черепа. Але сам Череп потрапляє туди нечасто, на відміну від Макса з Кепом. Крім того, в рейтингу завжди є як мінімум троє одинаків з групи сталкерів в Прип'яті, причому найдосвідченіший з них - командир. Також на самому початку гри в 20-ке з високою долею ймовірності будуть Панотець Діодор і Опудало, рідко до них приєднується Майстер, однак внаслідок їх «малорухомого» способу життя (тобто вони практично завжди знаходяться в одному місці і нікуди не йдуть) їх пізніше замінюють волівці або долговці. Дуже рідко туди потрапляють найманці, оскільки представники даної фракції особливо не світяться в сталкерських справах, намагаються не втручатися в будь-яку війну угруповань або здійснювати вбивства без особливої ​​потреби, ще рідше - Бандити (а якщо хто з них все ж потрапив, то швидше за все, Кочерга або Фраєр, також бандити з Дикої території). Ще досить рідко потрапляє в список командир блокпосту на Кордоні, але найчастіше його витісняють, оскільки у нього дуже низький ранг. Після відключення «Випалювача» буває і таке, що в 20-ці виявляються військові в бронекостюмах «-05-0016Булат», які мають звання капітана.

Цікаві факти Редагувати

  • До середини гри в рейтингу, в основному, знаходяться члени угруповань «Воля» і «Долг», одинаків менше, а військові і бандити з найманцями потрапляють туди вкрай рідко.
    • Бандити і найманці мають більше шансів потрапити в рейтинг, якщо гравець знищить входящих туди майстрів «Волі» або «Долгу»: як правило, це загони Черепа і Кепа, а також охорона Вороніна і ударна група Макса. Коли хоча-б один з цих загонів знищений, на нижніх позиціях рейтингу іноді будуть з'являтися найманці. Зазвичай це будуть бійці з групи Ари.
  • Монолитовців, Вчених і зомбованих в рейтингу немає зовсім. Перші не живуть законами і порядками сталкерського життя. Другі мирно досліджують Зону і їх мета - наукові досягнення, а треті по суті, вже напів-мутанти, які лише не втратили навички володіння зброєю.
  • Якщо Мічений не входить в 20-ку, гравець побачить тільки 19 місць, тому що останній рядок - поточне місце Міченого.
  • У білдах вищі місця займали найманці в Мертвому місті, причому перше місце завжди займав Душман, також в 20-ку могли потрапити капітан Максименко, Борзий, Полкан, Льоха Щелепа, і Саша Білий.
  • Саме Сидорович щодоби оновлює список сталкерів в 20-ке. Про це він розповідає, якщо на початку ТЧ вибрати гілку діалогу «Як з новачком».

Примітки Редагувати

  • Навіть якщо сталкер мертвий, він все одно залишиться в рейтингу до тих пір, поки в грі є його труп. Це пов'язано з тим, що рейтинг не бачить різниці між НПС і трупом: технічно було б складно розробити такий механізм для програми, за фактом представляє собою звичайний «калькулятор» підраховує рейтинг персонажа.
    • Мертвий сталкер автоматично пропаде з рейтингу, як тільки труп зникне з гри. При бажанні гравець може прискорити цей процес, віднісши труп в найближчу «воронку» або «карусель».
  • Якщо при перегляді рейтингу в КПК обраний сталкер виявиться мертвим, його фотографія буде мати темно-червоний відтінок (точно так само, як забарвиться в цей колір фотографія персонажа, що показується в «контактах» КПК, якщо його вб'ють під час перегляду гравцем «контактів» (через бага можуть «перефарбуватися» та інші).
    • Причому після цього фотографії всіх учасників рейтингу матимуть такий колір, навіть самого Міченого. Це виправляється перезапуском гри.
  • У релізной версії гри чотиризначне число в 20-ке може мати тільки ГГ. Душман в білдах також мав рейтинг більше тисячі (1015-1030).

Випадкова вікі