FANDOM

Найманець Шрам
Шрам
Найманець
Прізвисько Шрам
Ігри ЧН Чисте Небо
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Найманці Найманці

Чисте небо Чисте небо

Рід діяльності

Найманець

Зброя
Спорядження Шкіряний плащ
Додаткова інформація

Найманець Шрам — протагоніст «Чистого Неба». Вів в Зону групу вчених і потрапив під потужний Викид. Але, вижив, як потім стало ясно, через особливості нервової системи, яка прийняла на себе удар. Сталкер прокинувся на базі «Чистого Неба» — прихованое угрупування, що мешкає на Болотах ... Він погодився допомогти знайти причину Викидів. Згодом йому це вдалося. Він дізнається, що до центру Зони пробралася група сталкера Стрільця. За наказом «Чистого Неба» він пускається в погоню.

Війна за територію Редагувати

За словами Лебедєва змінилася не тільки Зона, але ще й люди. За нововідкриті території почалася жорстока війна. Мимоволі «Чисте небо» теж було втягнуто в неї. Надвикид послабив аномальну активність на Болотах, і це призвело до того що, шлях на Болота став відкритий. Ренегати почали облаштовувати табори. Через їх велику чисельность бійці «Чистого неба» здають позиції за позицією. Шраму погоджується допомогти угрупованню в боротьбі за території. На якийсь час його приймають в угруповання. Лебедєв розповідає Шрам, що днями у Сидоровича — торговця на Кордоні, сталкер цікавився дивними деталями. Найманець, розчистивши шлях через Болота від ворогів відправився на Кордон.

Погоня за Кликом Редагувати

Діставшись до Кордону і кілька разів ризикнувши життям, найманець отримує інформацію від торговця, що той сталкер на прізвисько «Клик». Він купив ламповий підсилювач. Оскільки іншої техніки, яку Клик шукав, у Сидоровича не виявилося, торговець відправив його до дигера на Звалище. Дізнавшись це, Шрам відправився слідом за ним.

На Звалищі, по мітці Клика, Шрам наткнувся на загиблу групу дигерів. За аудіозаписом в КПК, з'ясовується, що за Кликом на схід відправився дигер-посланець, так як Клик відмовився платити за деталі. Шрам знайшов посланника, коли того загнала в «кут» зграя сліпих псів. Надавши допомогу дигерові, найманець дізнався, що Клик пішов в Темну долину.

В Темнії долині через часті напади на базу угруповання «Свобода» був оголошений посилений режим. На блокпості Шраму підказали, що він може отримати інформацію про Клика на базі угрупування. Познайомившись з комендантом на прізвище Щукін, він дізнається що з командиром угруповання розмови бути не може поки база на карантині. Проте, комендант пообіцяв влаштувати розмову, якщо найманець допоможе їм. Комендант відправив його на один із блокпостів, щоб допомогти загону з боєприпасами. Прийшовши туди, Шрам побачив, що всі сталкери мертві. За записом в КПК одного із них, вся загибла група дізналася, що комендант — зрадник, що передавав інформацію про угруповання. Шрам приніс цей КПК Чехову — лідеру угрупування «Свобода». Після чого, дізнався, що Клик був на їх базі, і також шукав якусь деталь. Технік угрупування зберіг частоту КПК Клика, і по ній найманець дізнався що Клик повернувся назад на Звалище.

На Звалищі, по сигналу з КПК Клика, Шрам добрався до підвалу, що знаходиться на «барахолці». Там його оглушили і пограбували бандити. Прокинувшись, Шрам знайшов КПК Клика в підвалі, і по ньому все стало ясно - Лебедєв був правий щодо того, що хтось пробрався через Випалювач. Як говорилося в запису, детальний план їх подальших дій перебував у схованці, координати якого знаходилися в підземеллях Агропрома. Наздогнавши бандитів і повернувши своє спорядження, Шрам попрямував туди.

Сховок Стрільця і випалювач мізків Редагувати

У підземеллях Шрам знайшов цей сховок. З аудіозапису КПК Шрам дізнався що до центру Зони пробралися сталкери — Стрілець, Клик і Привид. Вони готують другий похід до центру Зони, що, за словами Лебедєва, призведе до другого Надвикиду, набагато більш сильному, ніж перший. Стрілець попрямував на Янтар до Сахарова за пристроєм, який збереже розум членів групи в цілості й схоронності.

На Янтарі Сахаров розповів Шраму про те, що Стрілець уклав з вченими угоду — нібито хотів допомогти у випробуванні блокувальника псі-випромінювання. Йому дали експериментальний прототип, і Стрілець відправився на заводську територію Янтару. Однак він звідти не повернувся, і сигнал, одержуваний вченими від блокувальника, був втрачений. Сахаров, дізнавшись наміри Шрама наздогнати Стрілця, вирішив розповів йому, що є можливість стабілізувати рівень псі-випромінювання настільки, щоб можна було знаходитися на території комплексу. Найманець дізнався, що група сталкерів знайшла на заводській території технічну документацію, але повернутися не змогли через сплеску псі-випромінювання. Шрам відправився за документами і приніс їх Сахарову. За ним професор остаточно зрозумів, що стабілізувати рівень псі-випромінювання можливо.

За вказівкою, Шрам відправився до загону сталкеров під керівництвом Лівші. Мета загону — перезапуск системи охолодження, з вини якої псі-випромінювання нестабільно. Загону вдається здійснити перезапуск системи. Сахаров передає Шраму повідомлення, що Стрілець знаходиться зовсім близько біля нього. Шрам в гонитві за Стрільцем потрапляє в Рудий ліс.

Погоня за Стрільцем Редагувати

Шрам наздогнав Стрільця на узліссі Рудого лісу. Намагаючись наздогнати сталкера, Шрам потрапляє в засідку: біля піднятого моста на нього нападають дигери, яких найняв Стрілок і провів в Рудий ліс. Стрілок тим часом тікає і підриває за собою тунель, що веде судячи з усього в підземелля Прип'яті. Зі Шрамом зв'язується Лебедєв і згадує, що єдина можливість тепер наздогнати Стрільця — пройти в Лиманськ. Однак шлях в Лиманськ проходить через річку, міст через яку контролюється на протилежному березі бандитами. Лебедєв дає доручення Шраму відправитися до лісника, який може знати спосіб пройти в Лиманськ.

Лісник та зниклі найманці Редагувати

Лісник розповів Шрамові, що іноді до нього на КПК надходять прохання сталкерів про допомогу з Лиманська. Але сигнал надто слабкий. Лісник радить Шраму піти на Військові склади, де сигнал повинен бути кращим ... На Військових складах Шрам приймає повідомлення найманців, що потрапили в аномалію, з якої ті, не можуть вибратися. Повернувшись до Лісника і надавши йому координати найманців, він дізнається детальніше про цю аномалії. Лісник розповів, як сам одного разу в неї потрапив, проте там же знайшов артефакт, який вивів його з цієї аномалії. На його прохання, Шрам приносить цей артефакт. Лісник обіцяє, що подумає над тим, як вивести найманців з аномалії, і запропонував вирушити на Військові склади, де на базі військових є потужний діючий радіопередавач, з допомогою якого найманцям можна буде відповісти. Після Великого Викиду на базі вижило півтора десятка солдатів, яких командування кинуло вмирати, не ризикуючи посилати загони в дестабілізованою викидом зону. Разом з групою «свободівців» під командуванням Костюка, вони захопили передавач, і за допомогою інструкцій Лісника загін найманців успішно вибрався з аномалії і став просуватися до мосту.

Лиманськ і госпіталь Редагувати

Коли Шрам прибув до мосту, група «Чистого неба» разом з Лебедєвим вже перебував там. Найманці, теж прибули до мосту, на протилежному березі опустили міст і група бандитів була знищена.

Передова група «Чистого неба» разом зі Шрамом вирушила через Лиманськ. Потім, долаючи перешкоди і заслони угруповання «Моноліт» і військових, сталкерам вдалося пробратися через Лиманськ. На шляху до центру Зони пролягав занедбаний госпіталь, де сталкерів зустріли монолітовці. Також Шрам довелося ліквідувати вертоліт військових. Таким чином, Найманець потрапляє на ЧАЕС, де зустрічається з Лебедєвим.

Прорив 2011 Редагувати

З боєм бійці «Чистого неба» пробивають собі дорогу через загони «Моноліта». Петренко передає Лебедєву частоту Стрільця, який знаходиться вже зовсім поруч. Дістатися до Стрільця не являється можливим, тому що навколо нього захисне поле, що блокує випромінювання встановленого на ЧАЕС аналога «Випалювача». Шраму дають електромагнітну пушку Гаусса, щоб він розбив захисне поле Стрільця, з чим найманець успішно справляється. Втративши захист, Стрілець, однак, не зупинився, але Лебедєв спокійний — залишилося дочекатися поки він не загине від високого психотропного випромінювання. Але несподівано всі прилади почали зашкалювати і в Зоні відбувається другий Надвикид, який накриває всіх хто знаходиться на ЧАЕС. Шрам приходить в себе в незрозумілому місці, заваленому купами тіл напівживих сталкерів і апаратури з екранами, які судячи з усього кодують людей. Шрам повертає голову і бачить Стрільця. Після чого дивиться на екран над головою і втрачає свідомість.

ГалереяРедагувати