FANDOM

Найманці
Cs pers mercenary.jpg
Емблема
Найманці. Емблема (1).png
Цілі
  • Найрізноманітніші грошові контакти
Союзники

Бандити.png Бандити
Чисте небо.png «Чисте небо»
Воля.png «Воля» (2012)
Вчені.png Вчені (ПП)

Вороги

Одинаки.png Одинаки
Військові.png Військові
Долг.png «Долг»
Моноліт.png «Моноліт»
Ренегати.png Ренегати
Воля.png «Воля» (ЧН)
Вчені.png Вчені (ТЧ)

Екіпірування
Лідери
Контрольовані позиції
Шукачі пригод на головорізи з усього світу, котрі не гребують жодною, навіть найбруднішою, роботою. Девіз логічний та передбачений: «Гроші не пахнуть». Допоки за артефакти добре платять, найманці боротимуться за контроль над їхніми родовищами.

Найманці - найзагадковіше і найпотаємніше угруповання в Зоні, скоріше навіть не угруповання, а синдикат, в якому є свої загони, спрямовані на вирішення певних завдань, в існування якого багато хто навіть не вірять. Тим не менш, дехто постійно користується послугами найманців: професіонали в своїй області, вони швидко розправляться з будь-яким сталкером і навіть можуть повністю ліквідувати невелике угруповання. За свої послуги, вони беруть чималі суми в грошах чи артефактах.

Розташування бази данного угруповання до сих пір залишається загадкою; очевидно, вона знаходиться десь в глибині Зони. Ходять чутки, що основна база найманців розташована в Мертвому місті, в руїнах двоповерхівки, руїни якого знаходяться на північ від Дикої Території і на захід від Армійських складів. Найбільша активність найманців відзначається саме в західній частині території заводу Росток.

Найманці не ведуть війни з якими-небудь угрупованнями цілеспрямовано - вони просто нікого не підпускають близько до себе і вбивають всіх, хто може встати у них на шляху. Більшість сталкерів це прекрасно знають і вважають за краще з ними не зв'язуватися, однак при нагоді стріляють на ураження, бо прекрасно розуміють, що якщо не уб'ють вони, то найманці швидко і професійно покінчать з ними.

Найманці, всупереч розхожій думці, не просто звичайні кілери. Вони виконують на замовлення найрізноманітніші доручення. Це може бути не тільки вбивство, але і видобуток рідкісного артефакту, устаткування, супровід інших цінних вантажів або клієнтів в певне місце через найнебезпечніші території Зони і багато іншого, про що більшості просто невідомо. Головне, що відрізняє найманців від інших сталкерів - це високий професіоналізм і якість надаваних ними послуг, за що їх, власне і цінують.

Діють найманці вкрай обережно і приховано, безжально знищуючи всіх небажаних свідків своєї діяльності.

Ті ж, кому пощастило зіткнутися з найманцями і якимось неймовірним чином вижити стверджують, що найманці носять сіро-блакитні захисні комбінезони невідомої моделі і озброєні найкращими зразками європейського озброєння. На тілах убитих найманців часто виявляють дуже дороге обладнання і не менш дорогі і сильні артефакти, але при них ніколи не знаходили ніяких особистих речей.

Розташування Редагувати

ТЧ: Великий загін найманців є на Дикій території. Вони також утримують заставу на військових складах і намагаються захопити село новачків. Їх головною базою вважається Мертве місто.

ЧН: Одна велика група атакує "Волю" в Темної долині, друга розділилася на 2 загону: один знаходиться на військових складах, інший потрапив під Лиманськом у просторовий міхур.

ЗП: Велика група відправлена ​​на пошуки Х8 і розбилася на 3 частини. Перша зміцнилася на Затоні на станції переробки відходів і цехах підстанції. Друга залишилася на Юпітері, влаштувавшись охороняти вчених. Третя пішла в Прип'ять, як тільки Гарик знайшов туди прохід. Також їх послугами користується Морган, продаючи припаси на сторону.

Ідеологія Редагувати

Чітко спланована операція і відмінна підготовка - ось запорука їх успіху. Найманці дуже серйозно ставляться до своїх завдань і до роботи в цілому. У них є власний кодекс, на якому, за їх твердженням, все і тримається. З цього кодексу відомо найголовніше правило - будь-який контракт повинен бути виконаний. Провалити завдання значить зіпсувати репутацію угруповання, а після цього жоден серйозний замовник більше до нього за допомогою не звернеться.

Екіпірування Редагувати

У плані різноманітності бронежилетів, угруповання найманців - "найбідніша". Представники угрупування носять лише два види - Комбінезон найманця і екзоскелет. Проте в їх справі головне не кількість, а якість. Обидва бронежилета добре захищають від куль і вибухів, але в поле з різноманітними аномаліями ці костюми не дадуть майже ніякого захисту. Відомий найманець на прізвисько Лісовик - єдиний, який носив Комбінезон «Зоря». Тільки в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля доступна броня найманців - її можна знайти в деяких схованках, або купити у торговця (див. статтю комбінезон найманця). Найманці дуже добре озброєні, це і є одна з причин, чому з ними краще не перетинатися. Ймовірно, мають вхід в чорний ринок, звідки і ведуться поставки озброєння. В основному це зброя західних зразків, таких як ІЛ86, ТРс-301 і СГІ-5к. Так звані "новачки" можуть носити пістолет-кулемет Гадюка-5 або дробовик СПСА-14. Майстри угруповання люблять ГП37. Практично на кожну одиницю зброї найманці встановлюють глушник, адже іноді потрібно проводити операцію по-тихому. Головне, щоб дуло було потрібної форми. Те ж саме з оптичними прицілами. Підствольними гранатометами не користуються, кидають тільки ручні гранати.

Відомі представникиРедагувати

  • Душман - лідер угруповання Найманці. Він був вирізаний з релізной версії S.T.A.L.K.E.R.:Тінь Чорнобиля разом з Мертвим Містом. У файлах гри можна знайти його модель.
  • Вовкодав - польовий командир загону найманців. Жорстокий і нещадний сталкер. Брав участь у захопленні групи професора Круглова.
  • Ара - найманець вірменського походження, командир блокпоста на армійських складах.
  • Хог - командир загону, який базувався на армійських складах в 2011 році. Повідомляє Шрама про групу найманця Лісовика, яка потрапила в просторову аномалію.
  • Лісовик - найманець, який потрапив зі своїм загоном у просторову аномалію при виконанні завдання. Після порятунку допомагає загону Чистого неба захопити міст, що веде на Лиманськ.
  • Гриф - головний в операції з пошуку лабораторії X8.
  • Шакал - другий командир операції з пошуку лабораторії X8. Вбито на зустрічі з людиною замовника операції.
  • Тесак - командир загону найманців на Затоні. Вони влаштувалися в цехах підстанції. Група Тесака - одна з груп найманців, посланих в Прип'ять на пошуки лабораторії X8.
  • Крюк - командир одного із загонів найманців, посланих в Прип'ять на пошуки лабораторії X8.
  • Хребет - заступник Крюка.
  • Чорний - командир одного із загонів, які брали участь в операції з пошуку X8. Із загоном, найнявся вченим на охорону їх бункера.

Цікаві факти Редагувати

  • В ПП присутні четверо найманців в костюмах ССП-99м (мабуть вони займалися дослідженням лабораторії Х8)
  • Так само в ПП в загоні Шакала є 2 найманця з РПГ-7у. Що примітно, це єдині персонажі в грі, хто використовує цю зброю.
  • Виникало багато питань на тему: "Чи є Шрам найманцем?", Багато хто вважає, що це не так, адже він ні на кого не працює, навіть відмовляє Халецькому в своїх послугах. Але точно відомо, що Шрам - найманець, адже багато членів угруповання відносяться до нього нейтрально (див. Хог) і навіть просять його про допомогу, адже "Найманці" не клан, а синдикат.
  • В ТЧ, найманці при добиванні поранених, використовують фрази, які містять відбірну ругань. Але підслухати їх дуже непросто.
  • Чудову дисципліну найманців під час виконання завдання можна поспостерігати в ЗП в час квеста Угода. Навіть будучи друзями, вони стоятимуть неначе по команді "струнко" і дивитимуться в одну точку, повністю ігноруючи ГГ. Вони повністю зосереджені на охороні торговця і не зводять око з покупців і ні на що не відволікаються. Ніякі більше угрупування в усій трилогії не мають подібної дисципліни. Навіть військові.
  • У ПП є присутніми четверо найманців в костюмах ССП-99М (мабуть, вони займалися дослідженням лабораторії X8), і якщо згадати інформацію про деяку "свою людину", що влаштувала загін Чорного в охорону бункера учених, то можна припустити, звідки найманці отримали ці костюми.
  • Серед них багато іноземців, в ТЧ у багатьох найманців чітко чутний акцент. Хоча у цих іноземців завжди російські імена, які, втім, можуть бути оперативними псевдонімами.

Галерея Редагувати

Варіанти візуалівРедагувати

ТЧРедагувати

Мерк 1л.png Мерк 1м.png Мерк 1.png Мерк 3.png Мерк 4.png Мерк ф1.png Мерк ф2.png Мерк ф3.png Мерк ф4.png

Бійці НАТО із гри по мережі

Мерк мп1.png Мерк мп2.png Мерк мп3.png Мерк мп4.png

ЧНРедагувати

Мерк 1.png Мерк 4.png

ЗПРедагувати

Мерк 1.png Мерк 4.png

Випадкова вікі