FANDOM

Найманці (також Головорізи) — угруповання гри по мережі. Протистоять «Волі».

Шукачі пригод та головорізи з усього світу, котрі не гребують жодною, навіть найбруднішою, роботою. Девіз логічний та передбачений: «Гроші не пахнуть». Допоки за артефакти добре платять, найманці боротимуться за контроль над їхніми родовищами. Екіпіровані в основному стрілецьким озброєнням західного виробництва.

Колір угруповання — синій.

Найманці (гра по мережі)

Найманці (гра по мережі ЧН)

Додаткові моделіРедагувати

Airborne

Airborne

KSK

Kommando Spezialkräfte

У «Тіні Чорнобиля» дві додаткові моделі гравців стандартно заблоковані і потребують розблокування. Щоб розблокувати додатковий контент, треба знайти файл setup-bp.exe у корінній теці гри. Запуститься інсталятор додаткового контенту, у якому потрібно буде вказати коди розблокування. У першому полі необхідно ввести слово pseudodog, у другому — snork. Після завершення встановлення, у грі розблокуються по дві моделі гравців для кожного угруповання, а також мапи «Басейн» та «Темна Долина».

Сили спеціальних операцій армії США (Airborne)Редагувати

Активний та резервний компоненти військ спеціального призначення сухопутних військ США, які об'єднуються під загальним керівництвом Командування сил спеціальних операцій армії США для виконання різнорідних спеціальних операцій.

Kommando Spezialkräfte (KSK)Редагувати

Військова частина спеціального призначення у складі Бундесвер (збройні сили Німеччини).

Див. такожРедагувати